今日は三重撮影最終日でした!

ミキモト真珠博物館に行きましたよ!

Today was the final shooting day in Mie!

We went to the Mikimoto Pearl Museum!




海女さんショーもありました!
寒いのに、長い時間水の下を潜れるのにはびっくりしました!!
We also watched a show of the women shell divers! 
It was unbelievable how long they stayed under the cold water!




真珠で出来ている地球儀!目
A globe made of pearls!







最後は船に乗りました!グッド!
Lastly we went on a boat!! 




三重楽しかった!ありがとうございます!
この旅番組の放送はNHK ワールドです!"Meet and Speak"目

Mie was so much fun! Thank you!

This travel show will be airing on NHK World, "Meet and Speak". Please check it out! アップ

love love love 
Amy
ドキドキ