皆さんお早うございます!晴れ
最近は寒くなってきてますけど、お日様が出てて嬉しい!

週末は箱根に遊びに行きました!もみじ

Good morning everyone!
It's getting cold these days but so happy to see the sun! 

I went to Hakone for the weekend! 富士山




ロープウェイに乗って、大涌谷まで行きました!
天気も最高で、富士山が見れました!
Got on the rope way and went to Oowakudani !
The weather was beautiful and I could clearly see Mount Fuji. 富士山




黒卵も食べたよ!大好き!
I ate the black eggs cooked in the geysers! I love them!




続いて、黒いソフトクリーム!
美味しかったですけど、歯が真っ黒になちゃった!笑い!
Then I had black ice cream! It was delicious but my teeth became all black! Lol!




彫刻の森美術館にも行きました!
私がベイビーの時、そして中学の遠足でも来ていますが、毎回違う感覚で観れて面白い!
I also went to the Hakone Open Air Museum! 
I went when I was a baby, then in middle school for an excursion. Each time I can see it in a different way, it's so interesting!



















love love love 
Amy
ドキドキ