今日は最高にexcitingな日でした!ドキドキ

ソチオリンピックのスノーボードハーフパイプ日本代表選手の壮行会でMCを務めさせていただきました!アップ

バートンライダー平岡卓選手、平野歩夢選手、岡田良菜選手はもうすぐソチに向けて出発いたします!

Today was such an exciting day! 

I MC-ed at an event held for the three Japanese half pipe snowboarders who will be competing at the Sochi Olympics!

Burton riders Taku Hiraoka, Ayumu Hirano and Rana Okada will be leaving for Sochi very shortly! 







壮行会では板前寿司ジャパンさんが特製寿司を用意してくださいました!

At the party, Itamae Sushi Japan prepared special sushi! 




バートン醤油も特別に用意されていました!
There was the special Burton soy sauce as well! 



実は私はバートンの洋服を着ています!カジュアルでかわいいですよね!
Actually here, I'm wearing Burton clothes! It's really cute and comfortable! Love it!!

今週に開幕しますソチオリンピック!
楽しみですね!
選手の皆さん応援しています!頑張って下さい!クラッカー
The Sochi Olympics will start this week! Can't wait! 

We will be rooting for you!! Good luck to all of you! 




love love love 
Amy
キスマーク