皆さんからの心温かいメッセージ本当にありがとうございます。コメント感動しました。

オトキソ3も精一杯皆さんが楽しんで勉強してもらえるように頑張ります。

ありがとうございます。

Thank you so much for all your heart warming messages on my previous blog post. 

I will give my everything to make Otokiso 3 enjoyable for you. 

Your comments really moved me. Thank you so much. 




皆さんはどんな週末を過ごしていますか?

エイミーはホステス・クラブ・ウィークエンダーと言う音楽フェスに行きました。

雪の影響で新木場のスタジオコーストに行くのが心配でしたが、大丈夫でした。

How are you all spending your weekend? 

I went to a music event called Hostess Club Weekender. 

We were worried about getting there due to the snow from the previous night but we arrived without any major problems. 

落ち着いた音楽のアーティストが多くて、心がリラックスしました。大人っぽい雰囲気で楽しかったです。

There were many artists with relaxed and poignant sounds. It was very refreshing and I really loved it. 




スコットランド出身のグループ「モグワイ」のオリジナルウィスキーも販売されていました!!
少し試してみましたよ!私はあまりウィスキー飲まないので、強く感じました!でもgood!大人の味ですね!

They were also selling Mogwai's original whiskey! I tried a little. I don't usually drink much whiskey so it was quite strong but really enjoyed it! 




スペースシャワーTVで見てね!
Please check it out on Spaceshower TV! 音譜

Love love love
Amy
ドキドキ