皆さんお元気ですか?

やっと春らしくなってきましたね!嬉しいい!

花粉シーズンもやってきました。エイミーは花粉症はひどくないですが、チェックしに行きました!!

なんと!チェックで大豆とマグロに少し肌が反応しました!!

エイミー大好きな納豆とマグロはこれからたくさん食べられないのはすごいショック!




この結果は検査のちゅうしゃより痛いです。笑い!

Hi everyone, how are you? 

It finally feels like Spring is on it's way! 

Which also means hay fever season. 
I don't get terrible hay fever but I wanted to check! 

My food allergy test revealed that I'm somewhat sensitive to soy and tuna. 

It's devastating to think that I can't eat too much soy products and tuna sashimi from now!!!

This news was more painful to hear that the countless injections I had to endure for the test! 

Big ouch. 

love love love 
Amy
ドキドキ