Hi everyone ☆

昨日も楽しくラジオ30分過ごせました!みんなが今好きな曲、カウントダウンに入っていましたか?

妹も見に来てて、ノリノリで踊っていました!笑!皆さんも是非遊びに来て下さいね!

"Cosmo Pops Best 10" 
Tokyo FM. 毎週土曜日15:00!

I had another great 30 minutes on the radio yesterday. Was your current favorite song in the countdown? 

Yesterday my sister came to watch and she was dancing the whole time! Please come watch too! 




ラジオ後は幕張メッセでブルーノ・マーズのコンサートに行きました!

最高なライブでした。さすがエンターテイメントのトップに立つアーティストですね。




バックシンガー/ダンサー/楽器プレーヤーもすごいみんな才能溢れていました。

ブルーノおなじみのバックの人と踊るシークエンスもめちゃくちゃかっこよかったですよ!ステップはピッタリで、完璧でした!

曲「ビリオネア」はすごくいいアレンジになってて、面白かった!

そして私のハイライトは「ウェン・アイ・ワズ・ユゥア・マン」。聞いてて、思わず、エイミー涙がながれちゃいました。ステージでブルーノが言っていたのはこの曲が一番歌いにくいらしいです。それは、歌うのが難しいのと、後はとても悲しいラブソングなんですよね。感動しました。ブルーノ大好きだよ。

感動もしましたし、笑える場もありました。「ザ・レイジー・ソング」では歌詞を変えてました。本当は"Meet a really nice girl, have some really nice sex"を"Meet a really nice girl, have Japanese sex"と変えてました!!笑!ユーモアありますね。

その他、日本語も話してました。「愛してる」「ありがとう」など。嬉しいですね。

最高に楽しかったです。

ツアータイトル「Moonshine Jungle Tour」にちなんでエイミーはこんなジャングルにいそうな動物っぽい靴で行きました!

靴もブルーノの音楽に踊れて喜んでいました!!


After the radio show, I went to see Bruno Mars at Makuhari Messe. 

It was such an amazing show. A show that well justifies Bruno Mars as at the top of entertainment world. 

The back dancers/singers/instrumentalists were all so talented. 

The famous dance sequence where Bruno dances with the back instrumentalists was so on point and just perfect. 

The arrangement for "Billionaire" was incredible. I absolutely loved it. 

One of my highlights was "When I was your man". He said during the show that that was the hardest song to ever write and to this day, the hardest to sing. When he sang it, I was so touched, I was in tears. 

There were beautiful sad moments, but he also made us laugh. In his song "The Lazy Song" he changed the lyrics. 
It should really be "Meet a really nice girl, have some really nice sex", but he changed this to "Meet a really nice girl, have Japanese sex". lol! 

He has a good humor! He also said some Japanese words as well. "Aishiteimasu" "arigato". It's so sweet. 

To be in the "Moonshine Jungle" theme, I wore my jungle shoes. My shoes were happy they got to dance so much too!!

love love love 
Amy