東京FM でMCを担当しています番組「コスモ・ポップス・ベスト10」でも取材をお送りしましたバンド ダーティ・ループスのライブ見に行きました!

スウェーデンの大率音楽アカデミー出身の3人と言うことで、テクニックはすごくハイレベル!!

I went to see Dirty Loops perform on Sunday! I have interviewed them for my show "Cosmo Pops Best 10" on Tokyo FM previously. 

They attended the Royal Academy of music in Sweden, and I was blown away by their technique!! Incredible. 




彼らはYouTubeに載せていたカバー曲からまず人気が出ました。ライブでもブリトニースピアーズ、アデル、ジャスティン・ビーバーなどのカバーを演奏しました。アレンジがジャズっぽくて、めちゃくちゃかっこいいんです!

彼らのオリジナル曲もすごく良くて、「サヨナララブ」ではボーカルのジョナが高くて強い声を出して、お客さんみんなびっくりしました!!すごい迫力でした!

私が見ていた席からはドラムスがしっかり見えて、アーロンのドラムスのテクニックに圧倒されました!途中でドラムスのジャムがあって、すごい勢いでした!かっこいい!!しかも、それは彼らの始めて一緒にジャムした時から変わっていないらしいです!!すごい!最近髪も切ったのかな?イケメンです。

They originally got popular through their cover songs through YouTube. They performed many of their covers including Britney Spears, Adele, Justin Bieber. Their arrangements are absolutely amazing. They turn songs really into their own jazzy sound. 

I also love their original songs too. During "Sayonara Love", vocalist Jonah hits really high notes with such incredible power. The audience went mental! 

From where I was sitting, I could see the drum set really well and was so impressed with Aaron's technique. In between he jammed on the drums and I was blown away! Apparently that was how they played together during their very first jam session together as a band, and it hasn't changed since! wow

So impressive! Also, did Aaron cut his hair? Looking real good! 




エイミーは彼らのオリジナル曲とネリーのカバー「Hot in Herre」が好きでした!曲の中で「A little bit of Ah, Ah!」というとこがセクシー!
ビルボードライブすごい盛り上がりました!

I really enjoyed their original songs and also their cover of Nelly's "Hot in Herre". Where he sang "A little bit if Ah, ah" was super sexy! 

love love love 
Amy
ドキドキ