Hi みなさん!ドキドキ

今日の「コスモ・ポップス・ベスト10」聞けましたか?

今回はアウル・シティー特集でした!!

先週末ナノムゲンフェスに出演するために来日してたアウル・シティーのアダム・ヤングですが、インタビューにも答えてくれました!

彼は本当に謙虚な人で、周りの全ての人に親切なんですよ!

ライブも最高でした!生で彼の綺麗な声を聴けて嬉しかったです。

Hi everyone! 

I hope you could catch today's "Cosmo Pops Best 10!" 

Today we did a special feature on Owl City!! 

Adam Young (Owl City) was in Japan last week for Nano Mugen Fes! 

He is extremely humble and so polite and wonderful to everyone around! 

His performance was also amazing! It was so incredible to hear his beautiful voice live!! 




そして!今日は番組スタッフのためにブラウニーを作りました!みなさん大好き!

And today, I baked brownies for my staff on the show!! Love to all of you! 




楽しい一日でした!みなさんも3連休楽しんでください!

It was a really fun day! I hope you all have an amazing 3 day weekend! 




love love love 
Amy