昨日はライブを二つ観に行きました!
Lorde と Flutronix!
まずはロードの感想を書きますね!次のブログでFlutronix!!

ロードは日曜日にフジロックでも観ました!

彼女は今年のグラミー賞2部門受賞したニュージーランド出身のシンガーです!

まだ17歳とは思えない歌唱力と歌詞のセンスを持っている彼女。

昨日のライブは品川プリンスのステラーボールで行われました。会場はソールドアウトでお客さんはみんなロードの魔法にかかっていました!

Last night was a busy night! I went to see two shows. First I went to Lorde's concert. 

I actually just saw her at Fuji Rock Festival over the weekend but I really wanted to see her again! 

She has won two grammy awards this year and is an incredible singer songwriter. You cannot believe that she is only 17 years old with her amazing voice and very deep lyrics. 

The show was held at Shinagawa Prince Hotel's Stellar ball. It was a completely sold out show which I'm not surprised by since this is her first time in Japan. The venue was packed and everyone was mesmerized by Lorde. 




昨日のライブはフジロックでのパフォーマンスとは違う雰囲気でした。フジロックではロードちゃんは女神みたいにみえましたが、昨日はもっとダークでミステリアスな感じでした!

昨日のライブで良かった曲は「Biting Down」。音がエレクトロでトライバルな感じがしてユニークでかっこよかったです。

「Easy」と言う曲も好きでした!ロードの世界に吸い込まれるような感じがしました。

彼女の綺麗なカーリーヘアーをふるとかが大好きです。体中に音楽が電気のように通る踊りも最高です。

I felt that yesterday's performance was different from her show at Fuji Rock. 
At Fuji Rock she appeared like a goddess but yesterday she was more mysterious! 

A song I liked yesterday was "Biting Down". The sound is like an electronic tribal sound and was extremely unique and cool. 

"Easy" was another great song. I was being sucked into Lorde's world. 

I love it when she whips her beautiful curly hair and she feels the music like electricity through her body. 




途中のロードちゃんのトークもとてもポエティックでした。日本はすごく楽しんでいると言う話してをしてて、頭の中に写真をたくさん集めていると言っていました。

そして、ショーの途中に衣装を黒からゴールドのドレスとケープに着替えてました。とてもドラマチック!

I also thought that she was very poetic during her short talk. She was talking about how she is enjoying Japan and that she is collecting mental pictures in
her mind every time she is looking out the car window or from her hotel room or walking the streets of Harajuku. 

She also changed outfits during the show! She changed from a black outfit to a shiny gold dress and cape! I loved it! Very dramatic! 

また日本に来てください!
Please come to Japan again!! 

love love love 
Amy
ドキドキ