a real good time
I feel alive
And the world I'll turn it inside out yeah
I'm floating around in ecstasy
So don't stop me now
Don't stop me
'Cause I'm having a good time
Having a good time
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
I'm a racing car passing by like Lady Godiva
I'm gonna go go go there's no stopping me
I'm burning through the sky yeah
200 degrees that's why they call me Mr. Fahrenheit
I'm travelling at the speed of light
I wanna make a supersonic man out of you

Don't stop me now
I'm having such a good time
I'm having a ball
Don't stop me now
If you wanna have a good time
Just give me a call

Queenの Don't stop me now で登場ですカラオケ

それは…


梅田大丸の50周年展へ愛飛び出すハート

少しだけ撮影OKの所があるのでパシャリカメラ






フレディの自筆の作詞メモとか、日本での

コンサート映像とか感動です泣き笑い


私は、手をとりあっての…


手を取り合って このまま行こう 
愛する人よ 
静かな宵に 
光を灯し 
愛しき 教えを抱き


鳥肌もんですがなぁグーおーっ!飛び出すハート


さて〜(笑)その後は難波に移動して

去年の(笑)私と友のお誕生日会を開催して

頂きましたぁ乙女のトキメキ



もぉすぐ今年の誕生日が来てしまう友も

います爆笑







個室でお祝いして頂き、Queenと友との再会

で最高な1日でした誕生日ケーキ ありがとっチュー


 


ありがとぉございます🙇‍♀️

皆さまgood time good time で

今週もファイティングーハッグーハッ