202081

 

どうも。笑いを生み出せる人に対して尊敬の念を抱いている小野ちゃんです。

 

さて今日は、僕が好きな話をしたいと思います。

 

僕と同じ高校だった女の子の話なのですが、僕は、その子に片思いをしていました。たぶん2年間ぐらいずっとです。毎朝彼女の姿を確認し、今日も元気そうだとか、今日は眠そうだとか、今日はめちゃくちゃ元気だとか思っていました。その子が休みの日は、心臓の鼓動がキューっと小さくなって、悲しみの音を奏でていました。その子との思い出はいくつかあります。体育の時間に一緒に卓球をして、心が青森のねぶた祭並みに踊っていたこと。隣の席になって、英語の時間にペアと話すタイミングで、緊張してうまく話せなかったこと。数学の時間、彼女と目があったこと。好きなものについて語っているときは飛び切り笑顔なこと。天気が悪い日の帰りにたまたま一緒になって、なぞにキザな言葉をかけて急いでもいないのに颯爽とその子を追い越して帰ってしまったこと。など意外といっぱい思い出があります。その中でも一番の思い出は卒業式の日です。卒業式が終わった後に、みんなで卒業アルバムにメッセージを書き込んだり、好きな人とお話したりする時間がありました。僕はここで、彼女からメッセージをもらいたいと心を震わせていました。人の目が気になる、彼女に友達が来た、今はいけない、友達が去った、今ならいける、勇気を出せ、今ならいける、でも、今先生来たら気まずい、あと何分猶予があるんだ、ウオー、男は愛嬌女は度胸だか、女は愛嬌男は度胸だか分らんがとりあえず今行くしかない。動け足、動け、動いてよー。とやっとの思いで立ち上がり、卒業アルバムを小脇に抱えて彼女の元に駆け寄りました。あのさっ、これ書いてほしいんだけどっと卒業アルバムのメッセージを書けるページを開いて差し出すと、彼女は少し驚いた様子で、少し間をおいてから、うんっと言って書いてくれました。書き上げるまでに時間がそれなりにかかりそうだったので、僕は少し、待っているのが気まずくなって、一回席戻るねと彼女に言って席に戻りました。えらいぞ俺。よくやった。君は天才だと自分を褒めながら、その喜びをかみしめていました。ここに誰もいなかったのならば僕は踊り狂っていたでしょうし、今200メートル走れと言われたら、微塵の疲れも感じることなく走り切れる自信があったほどです。さて、彼女が書き終わったらしくこちらを振り返ります。僕はすっと立ち上がり、彼女に駆け寄りました。ありがとうっと僕が言うと、彼女は微笑みました。そこで、僕は君のおかげで、幸せな高校生活だったとくさいセリフを言ったような言わなかったような感じで席に戻りました。彼女からのメッセージの小野くんの笑顔は素敵ですという最後の言葉に悶絶し、しばらくフワフワしていました。

 

そんな彼女は大学を卒業し、秋田に戻ってくる予定だったのですが突如ロンドンに行きたいといい本当にロンドンに行くようです。その理由は、ハリーポッターが好きだかららしいです。ぶっ飛んでてやっぱり最高だなと思いました。

 

ではまた。



August 1, 2020

 

 Thanks.  Ono-chan has a respect for people who can laugh.

 

 Well, today I would like to talk about what I like.

 

 As for a girl who was in the same high school as me, I had a crush on that child.  Probably for about 2 years.  I checked her every morning and thought that she looks fine today, seems sleepy today, and feels very well today.  On the day off, the child's heartbeat suddenly diminished, playing the sound of sadness.  I have some memories with that child.  At the time of physical education, I played table tennis together and my heart was dancing like the Nebuta Festival in Aomori.  I was seated next door, and when I was speaking English with the pair, I was so nervous that I couldn't speak well.  I had an eye with her in math time.  When you're talking about something you like, it's a big smile.  I happened to be on my way home on a bad day, and I wasn't in a hurry to give mysterious words to the riddles, but I overcame him and went home.  There are many unexpected memories.  The most memorable one is the graduation day.  After the graduation ceremony was over, we all had time to write messages on the graduation album and talk to people we liked.  I was shaking here to get a message from her.  I'm worried about people's eyes, she has a friend, I can not do it now, my friend has left, I can do it now, I can show courage, I can do it now, but now I am awkward to come to the teacher, I have a few minutes left  Oh, man, whether the woman is courageous, or the woman is courageous, I have no choice but to go now.  Move, move, move.  Finally, I stood up and ran up to her with my graduation album under my arm.  Well, I wanted you to write this, but when I opened the page where I could write the message of the graduation album and presented it, she looked a little surprised, and after a while, she said, "Wow!"  It seemed like it would take some time to write it down, so I felt a little uncomfortable waiting, and told her I would go back once, so I went back to my seat.  Great me.  well done.  You were complimenting yourself for being a genius, and at the same time cheered on your joy.  If there were no one here, I would have gone crazy, and if I was told to run 200 meters now, I was confident that I could run without feeling the slight fatigue.  Now, let's look back at her as if she had finished writing.  I stood up and ran up to her.  When I said thank you, she smiled.  So, thanks to you, I returned to my seat as if I didn't say something like saying a happy high school life.  I was fluffy for a while after being agonized by the last word that Ono-kun's smile was wonderful in her message.

 

 She graduated from college and was planning to return to Akita, but suddenly she wanted to go to London and she really seems to go to London.  The reason is that he likes Harry Potter.  I thought it was the best because it flew away.

 

 see you.


2020年8月1日

 

 谢谢。 小野议员尊重会笑的人。

 

 好吧,今天我想谈谈我喜欢什么。

 

 至于一个和我在同一所高中的女孩,我迷恋那个孩子。 大概持续2年。 我每天早上检查她,以为她今天看起来很好,今天似乎困了,今天感觉很好。 在放假的日子里,孩子的心跳突然减弱,发出悲伤的声音。 我和那个孩子有一些回忆。 在体育课上,我一起打乒乓球,我的心像青森的那布塔节一样跳舞。 我坐在隔壁,当我和那对夫妇讲英语时,我非常紧张,以至于我说不好。 我在数学时间陪伴她。 当您谈论自己喜欢的事物时,这是一个灿烂的笑容。 我正好在糟糕的一天回家的路上,我并不急于向谜语说出神秘的话,但是我克服了他并回家了。 有很多意想不到的回忆。 最令人难忘的是毕业典礼。 毕业典礼结束后,我们所有人都有时间在毕业相册上写消息,并与喜欢的人交谈。 我在这里发抖,想听听她的消息。 我担心人们的眼睛,她有一个朋友,我现在做不了,我的朋友离开了,我现在可以做,我可以表现出勇气,我现在可以做,但是现在我很尴尬地去找老师,我还有几分钟的时间 哦,男人,无论女人是勇敢的,还是女人是勇敢的,我别无选择,只能走了。 移动,移动,移动。 最终,我站起来,带着毕业专辑跑到她身边。 好吧,我想让你写这封信,但是当我打开可以写毕业专辑信息并呈现的页面时,她看起来有些惊讶,过了一会儿,她说:“哇!” 似乎要花点时间写下来,所以我感到有些不舒服的等待,并告诉她我会回去一次,所以我回到座位上。 太好了 做得好。 您称赞自己是天才,同时为自己的喜悦加油。 如果这里没有人,我会发疯的,如果我现在被告知要跑200米,我相信我可以跑步而不会感到轻微的疲劳。 现在,让我们回头看她,好像她已经写完了一样。 我站起来跑向她。 当我说谢谢你时,她笑了。 因此,感谢您,我回到座位上,好像我没有说过说快乐的高中生活一样。 在被小野坤的笑容在她的信息中美妙的最后一句话所困扰之后,我感到有些蓬松。

 

 她大学毕业,正打算返回秋田,但突然间她想去伦敦,而她似乎真的要去伦敦。 原因是他喜欢哈利·波特。 我认为那是最好的,因为它飞走了。

 

 再见。