キテマスキテマスキターーー!!!!

$DJ OLDE-E オフィシャルブログ「INFRONT BLOG」Powered by Ameba
BEYONCE JAPAN TOUR 2009にキテマス!ハロウィン


ダンサーもバンドもCASTが


すべて女性かっぱ人魚湯けむり美人


で行われるという今回の世界ツアー!


超楽しみ。またレポ書くね。


19:00 START!!!


大阪講演行った人に聞いたけど、
本当に凄すぎて、フリーズしちゃうって!氷山


シルクドソレイユを見た感じに似てるって。わーい!わーい!わーい!



この曲でノックアウト~
世の中の女性から大絶賛の名曲!


If I were a boy even just for a day
I'd roll out of bed in the morning
And throw on what I wanted
And go drink beer with the guys

私が男の子だったらほんの一日でも
朝ベッドから起き出し気の向くままの格好して
男友達と飲みに出かけるの


And chase after girls
I'd kick it with who I wanted
And I'd never get confronted for it
'Cause they stick up for me

もちろんナンパもしまくりで好きな相手と遊んでも
それで責められたりはしない
仲間がかばってくれるからね


If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I'd be a better man

私が男の子だったら
私にもわかると思う
女の子を愛する気持ちがどんなことか
私ならもっと上等になろうって誓うし


I'd listen to her
'Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
'Cause he's taking you for granted
And everything you had got destroyed

彼女の話にも耳にを傾ける
どれだけ辛いかわかっているから
自分が愛した人を失うことが
彼女に甘く見られたせいで
手にしたもの全てが壊されたの


If I were a boy
I would turn off my phone
Tell everyone it's broken
So they'd think that I was sleeping alone

私が男の子だったら
電話の電源を切り
皆には電話が壊れているんだって言っておくわ
そうすれば皆私が一人寝してると思うでしょ


I'd put myself first
And make the rules as I go
'Cause I know that she'd be faithful
Waiting for me to come home, to come home

とにかく自分優先主義で
自分の思い道通りにルールを作るの
どちらにしろ彼女は浮気もせずに
私の帰りを待っているのだろうから


If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I'd be a better man

私が男の子だったら
私にもわかると思う
女の子を愛するってどんな気分か
私ならもっと上等な男になろうって誓うし


I'd listen to her
'Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
'Cause he's taking you for granted
And everything you had got destroyed

彼女の話にも耳を傾ける
どれだけ辛いかわかっているから
自分を愛した人を失うことが
彼女に甘く見られたせいで
手にしたもの全てを壊されたの


It's a little too late for you to come back
Say it's just a mistake
Think I'd forgive you like that
If you thought I would wait for you
You thought wrong

寄りを戻そうなんてちょっと遅すぎるのよ
間違いを認めたからって
私が簡単に許すと思っているの
私があなたを待っていると思っっていたのなら
自分のことを買いかぶりすぎなのよ


But you're just a boy
You don't understand
And you don't understand, oh
How it feels to love a girl
Someday you wish you were a better man

でもあなたは未熟な男の子
分かっちゃいないの
女の子を愛するとどんな気分になるかそのうち分かるわ
もっとましな男だったらよかったって思うはず


You don't listen to her
You don't care how it hurts
Until you lose the one you wanted
'Cause you're taking her for granted
And everything you had got destroyed
But you're just a boy

彼女の話に耳を傾けず
苦痛に無頓着なんでしょうね
自分を愛した人を失うことが
あなたが彼女を甘く見たせいで
あなたが手にした全てがぶち壊れるのよ
あなたはまだ半人前の男の子



M!nA、みづきちゃん、深沢アキラ、さっと
まさ、じっちゃん aka Mr.G-FUNK、licomari

コメントサンキュー!GOLF