Happy Halloween!!! | 英語+アフタースクールの岡村キッズワールド

英語+アフタースクールの岡村キッズワールド

OKAMURA KIDS’ WORLDは、姫路市にいる小学生の放課後に
国籍を超え、世界的視野を持った行動力ある大人へと育むアフタースクール(民間学童)です。

Hi everyone, Miles here!

こんにちは

 
This past Saturday was our annual Halloween party!
土曜日はハロウィンパーティでした。グラサンおばけハロウィンおばけおばけくんドクロ
 
In America, I always loved Halloween, so I always have so much fun sharing the tradition with everyone here in Japan.
アメリカではいつもハロウィーンを楽しんでいました。今年は日本でみんなと楽しいパーティができてうれしかったよ。
 
So many children came to the party, and they had so many cool, cute and scary costumes!
たくさんの子供たちが参加してくれました。みんなかっこいい、かわいい、そしてちょっと怖い仮装をしてきてくれました。
I dressed up as a Vampire, but one of the kids dressed as a Vampire too, and even though I thought my costume was pretty good, I think he was much scarier than I was!
僕は吸血鬼になったよ、同じ仮装をしている子もいました。彼の方が僕より怖そうな吸血鬼だったよ。ポーンゲッソリニヤニヤ

Everyone had so much fun playing games, trick or treating and learning English Halloween words and activities. I can't wait for our next party!
みんなゲームやアクティビティをとても楽しんでくれました。そして、ハロウィンの英単語も勉強できたね。来年のハロウィンイベントが待ち遠しい限りです!ニコニコ口笛ウインク

That's all for now, so until next time, Happy Halloween! -Miles