ダンボールで作った風の谷のナウシカに登場する王蟲、完成しました! | 大野萌菜美のダンボール女子ブログ

大野萌菜美のダンボール女子ブログ

私のリスペクトするものをダンボールでつくっています!

ダンボール女子、大野萌菜美の最新作です。

風の谷のナウシカに登場する「王蟲」完成しました!
全長45.5㎝。生物っぽくなるように立体で作りました。

素材はすべてダンボールで、ハサミ・カッター・木工ボンドだけで作りました。
図面なしで2ヵ月半で仕上げました。

風の谷のナウシカは小さい頃からみていて、一番好きな巨大生物です!

This is the latest work by Monami Ohno, the cardboard girl.
"Ohmu" that appears in "Nausicaä of the Valley of the Wind" has been completed! Total length 45.5 cm. All materials are cardboard, and finished with only scissors, a cutter, and wood glue. As usual, there are no drawings and the production period is two and a half months. It was difficult to make it look like a creature.
I've been watching "Nausicaa of the Valley of the Wind" since I was little, and it's my favorite giant creature!

#王蟲 #ohmu #風の谷のナウシカ #ダンボール #cardboard #ジブリ #studioghiblicosplay