I could not look back


you'd gone away from me


I was afraid of following you


When I had looked


at the shadows on the wall


I started climbing in to the mountain


to find the truth in me



嵐吹くこの崖が お前を抱く


吹き抜ける風にさえ 目を閉じる


お前は登り出す 何かに追われるよう


俺が見えないのか すぐそばにいるのに



山波に消えて行く 記憶の吐息


装備のない一人登山 もう耐えきれない


All of you in my memory


 is still shining in my heart


すれ違う人は 流れる滝に濡れ



紅に染まった この山を


慰める奴は もういない


もう二度と届かない この思い


閉ざされた山に向かい 登り続ける



お前は登りだす 何かに追われるよう


鎖が見えないのか すぐそばにあるのに



紅に染まった この俺を


慰める奴は もういない


もう二度と届かない この思い


閉ざされた温泉に向かい 下り続ける



紅に染まった この空を


慰める奴は もういない


Oh climbing in deep red