オウム真理教みたいになってしまいました。これはGuraduated Center of New York City College 出の実験に参加し、実験台となりました。と言っても、簡単なテストだけでしたが、謝礼として3500円とお菓子をもらいました。日本人が音声を聞くときに発する脳波が他の国の人とどう違うのかを調べる実験だそうです。頭に塩水をたくさんつけられたので、帰りは乾いて、ふけだらけに見えました。ので、帽子をかぶって帰りました。
I'm looked like a religionist of Aum(faimous with wierd religion). I participated in an experiment of Guraduated Center of New York City College and became a test bed! It was only a simple test, but got 3500 yen and a cake as thanks. The experiment for examining how dofference a brain waves utter when Japanese hear a sound and a person of other countries. She put a lot of salt water on my head, when I went home, That dried and I was looked like had a lot of blew so,I put on a hat and returned.