ROLE MODEL - hello! 

 

 

You don't know why I'm upset, neither do I

君は僕がなんで怒っているのかわからないよね,僕もだよ

 

I'm fine if you let me be alone when I cry

僕が泣いてる時は1人にしてほしいんだ

 

I never really talk much, keep it inside

僕はあまり話したりしなくて、内に秘めるんだ

 

To find some who cares is getting harder to find

僕を気にかけてくれる人を見つけるのは難しくなっている

 

 

We should be dancing in the sun

僕たちは太陽の下で踊るべきだよね

 

It's hard when everything is numb

何もかもが麻痺しているときはつらいよ

 

I'd like to try and feel okay

大丈夫になるように,頑張るよ

 

So if I call what would you say?

ねえ, 僕が電話したら君はなんて言うの?

 

 

Hello, hello, hello, oh-oh

もしもし,もしもし

 

Hello, hello, hello, oh-oh

もしもし,もしもし

 

H-hello H-hello

もしもし,もしもし

 

 

 

I like the way my bedsheets look on your body

僕のベッドシーツは君の体にぴったりだよ

 

Tippin' off Molly with your hand on my throat

僕の喉に手をかけながらドラッグをするんだ
 

I get sick of affection and then I get distant

僕は愛情に嫌気がさして、よそよそしくなってしまう

 

I start getting lifted then I'm fine on my own

気分が上がれば 一人でも大丈夫だよ

 

 

If I dial your number, don't pick up the phone

僕が君の番号をダイヤルしても、電話に出ないで

 

Even if you're alone, it feels like nobody's home

君が一人でいても、誰もいないような気がしてしまう
 

Well I'm only a lover, not really the type

私はただの恋人で、

 

That your mama would like

君のママが好きなタイプではないね

 

Can barely handle myself

自分ではどうにもならないよ

 

 

 

We should be dancing in the sun

僕たちは太陽の下で踊るべきだよね

 

It's hard when everything is numb

何もかもが麻痺しているときはつらいよ

 

I'd like to try and feel okay

大丈夫になるように,頑張るよ

 

So if I call what would you say?

ねえ, 僕が電話したら君はなんて言うの?

 

 

 

Hello, hello, hello, oh-oh

もしもし,もしもし

 

Hello, hello, hello, oh-oh

もしもし,もしもし

 

H-hello H-hello

もしもし,もしもし

 

 

 

 

 

ブログに来ていただいてありがとうございます。
▼ぽちっとぽちっとよろしくお願いいたします(*'ω'*)