worked at a post office.  
  1  
  私は郵便局で働きました。                    
    On the third day,  I went to a house on a hill with a mailman. 
  2
  3日目に、私は配達員さんと一緒に丘の上の住宅に行きました。  
    We walked up the hill with a big package.   
  3  
  私たちは大きな荷物を持って丘を登っていきました。      
     It was a hot day, so we got all sweaty.   
  4  
    それはとても暑い日だった、だから私たちは汗だくになった。  
    An old woman lived there alone.   
  5  
  お年寄りの女性がそこに一人で暮らしていました。        
    When we gave her the package, she found out it was from her son. 
  6
  私たちが彼女に荷物を渡した時、彼女はそれが息子さんからだと気づいた。
    She looked very happy and thanked us many times.  
  7  
  彼女はとてもうれしそうに、何度も私たちにお礼を言いました。
    I was so glad to see that.  
  8  
  わたしはそれを見て、とてもうれしくなりました。        
    This work experience taught me the importance of working for others.
  9
    この職場体験は、誰かのために働くことの大切さを私に教えてくれました。
    Did the old woman live with her family? - No, she didn't.
  10
  お年寄りの女性は、家族と一緒に暮らしていますか。いいえ、してません。