ディズニーワールド⑨ | 納富有沙 オフィシャルブログ「Look @ Tommy」Powered by Ameba

納富有沙 オフィシャルブログ「Look @ Tommy」Powered by Ameba

納富有沙 オフィシャルブログ「Look @ Tommy」Powered by Ameba

この投稿をInstagramで見る

. Day 4 Animal Kingdom Park~~!!!!!!! It was the park I wanted to visit the most in WDW!!! I met my favorite characters wearing sooooo cute costumes there😍❤️❤️❤️ They wore special costumes like Dinosaur🦖🦕🌟 I wore a T-shirt printed Daisy's face on, actually I thought Donald would be happy to see my T-shirt, but I could see Daisy❣️❣️❣️ I was surprised at because it was rare for me to see Daisy in Tokyo Disneyland! The T-shirt made Daisy happy so she kissed me on the cheek and hugged many times☺️💓 I could also take photos with Donald. He looked happy too😍 And…Look at these adorable brothers!!!!!!🐿💕💕 Chip'n Dale wore Dinosaur costumes totally! lol I loved the center zipper of their costumes😂💖 . . . 4日目 アニマルキングダムに行ってきました〜!ディズニーワールドのパークの中で1番楽しみにしていたアニマルキングダム😍❣️ ダイノランドでかわいすぎる衣装を着たキャラクターにたくさん会えました🥺💕 私はドナルド・デイジー、チップとデール推しなのでみんなに会えてもうほんっとに幸せでした😭💗 ドナルドいるとの情報があったので一時帰国中に買ったデイジーのTシャツ着てアニマルキングダムに行ったら、デイジーもいたのよー!!デイジーって東京ディズニーランドにあんまりいないよね…私が遭遇しないだけ…?笑 とにかく会えて嬉しくって嬉しくって🥰Tシャツ見て喜んでくれてよかったぁ😍 そして見てこのチップとデール!!!!恐竜の着ぐるみそのまま着てるのかわいすぎるよ反則……🥺🥺🥺💘 永久保存版として写真撮りまくりました!👍✨ . . . #WDW #disneyworld #waltdisneyworld #disney #orlando #animalkingdom #dinoland #daisy #donaldduck #chipanddale #japan #usa #actress #ディズニーワールド #ディズニー #オーランド #アニマルキングダム #ダイノランド #デイジー #ドナルド #チップとデール #恐竜

Arisa Noutomiさん(@arisa_noutomi)がシェアした投稿 -