Ait Ben Haddou | 納富有沙 オフィシャルブログ「Look @ Tommy」Powered by Ameba

納富有沙 オフィシャルブログ「Look @ Tommy」Powered by Ameba

納富有沙 オフィシャルブログ「Look @ Tommy」Powered by Ameba

View this post on Instagram

. I stayed in Sahara desert for the night. The sunrise was really beautiful. I tried to ride on a sandboard in the morning! And then I visited Ait Ben Haddou in Ouarzazate. The village is one of the most famous World Heritage in Morocco. This is also famous for a filming place of famous movies. I could see this amazing view! I loved this place! . . . サハラ砂漠でラクダに乗った後砂漠に1泊しました!夜の星空も綺麗だったし、朝日も綺麗で最高でした🥰下手くそだったけどサンドボードもやってきました笑 砂漠をあとにして、ワルザザードという映画のロケ地としてもよく使われる都市へ! アイット・ベン・ハドゥという集落は有名な世界遺産の1つで、昔は城塞として使われていて、敵が入ってこれないよう山の中にかなり入り組んだ構造で家を建てていて面白い造りでした。その山の上まで登って見る景色がまた本当に綺麗で…✨周りに高い建物がなく、一面を見渡せて気持ちよかったです😊 . . . #morocco #moroccotravel #moroccotrip #saharadesert #sunrise #sandboarding #ouarzazate #aitbenhaddou #worldheritage #usa #japan #actress #モロッコ #モロッコ旅行 #サハラ砂漠 #朝日 #サンドボード #ワルザザード #アイトベンハッドゥ #世界遺産

Arisa Noutomiさん(@arisa_noutomi)がシェアした投稿 -