【原題】Small girl ( feat. 도경수 ( D.O. ) )



イ・ヨンジ D.O.


 

 

 

If I got a two small cheeks

and a bright pink lips

もし私が小さなほっぺに明るいピンクの唇だったら

 

Baby would you've wanted to kiss me?

ねえ あなたは私にキスしたかったかな?

 

Maybe a thin ass waist

with a brown long hair

もし細い腰に茶色の長い髪だったら

 

Baby would you've wanted to hold me?

ねえ あなたは私を抱きしめたかったかな?

 

No, you never

ううん、そんなことない

 

No, I'm never gonna get them all

その全部を私が手に入れることなんてないから

 

Yeah that's what makes me feel lonely

そう それが私を寂しく感じさせる

 

Oh it's never

ああ 絶対に

 

It can never ever happen to me

それは絶対に私に起こるはずのないこと

 

Cause I'm that girl tall girle

なぜかって私は背が高い女の子だから

 

 

Boy I got a small girl fantasy

ねえ 私は小柄な女の子に幻想を抱いてる

 

Baby would you still love me?

ねえ それでも私を愛してくれる?

 

Though I got a big laugh, big voice

and big personality

私が大きな笑い声で大きな声で、騒がしい性格でも

 

Would you gurarantee?

本当に私を愛せるの?

 

Know you got a small girl fantasy

あなたが小柄な女の子に幻想を抱いてるのも知ってる

 

Baby would you still love me?

ねえ それでも私を愛してくれる?

 

Though I got a big laugh, big voice

and big personality

私が大きな笑い声で大きな声で、騒がしい性格でも

 

Would you guarantee?

本当に私を愛せるの?


 

( If-if I got a   If I got a )

( もし私が… もし私が… )

 

Would you guarantee?

本当に私を愛せるの?

 

( If-if I got a   If I got a )

( もし私が… もし私が… )

 

Would you guarantee?

本当に私を愛せるの?

 

( If-if I got a   If-if I got a )

( もし私が… もし私が… )

 

 

 

If I cared about all those thing

that you care

もし僕が君の気にしてることを全部気にしていたら

 

Then I'm not yours

今僕は君のものじゃないよ

 

Yes you're wasting all your time

on some stupid things

そうだよ 君はくだらないことで時間を無駄にしてる

 

Baby I'm already yours

ねえ 僕はもう君のものだよ

 

You keep asking me

君は何度も聞いてくる

 

Do I really suit you?

私は本当にあなたに釣り合ってる?

 

Do I really look good?

私は本当にかわいい?

 

Girl I don't understand you

ねえ 僕は君が理解できないよ

 

All you have to do is smiling at me

君は僕に笑いかけてくれるだけでいいんだ

 

Like there's no one to interrupt us

僕らを邪魔する人なんかいないみたいに

 

Cause that's all I need from you

それが君に望むすべてだから

 

 

Make that fingers v

Vサインをして


すじゅぼ はじ まrご がっかい ど ぶと

수줍어 하지 말고 가까이 더 붙어

恥ずかしがらずにもっと近くに寄り添って


なん よぎ いっそ

난 여기 있어

僕はここにいるよ


にが むぉr   うぉなどんじがね ななんさん っとっかて

니가 뭘 원하던지간에 난 항상 똑같아

君が何を望んでいようが僕はいつも同じだよ


だるん じょっこぬね ちょえ おpそっそ well

다른 조건은 애초에 없었어 well

他の条件なんて最初からなかった

 

 

Big eyes, big laugh, big voice

or big personality

大きな目、大きな笑い声、大きな声、騒がしい性格

 

Girl I don't got no fantasy

ねえ 僕はなんの幻想も抱いてない

 

There's no more other fantasy

他に幻想なんか抱いてないんだ


Yeah-yeah

 

 

If I got a two small cheeks

and a bright pink lips

もし私が小さなほっぺに明るいピンクの唇だったら

 

Baby would you've wanted to kiss me?

ねえ あなたは私にキスしたかったかな?

 

Maybe a thin ass waist

with a brown long hair

もし細い腰に茶色の長い髪だったら

 

Baby would you've wanted to hold me?

ねえ あなたは私を抱きしめたかったかな?

 

No, you never

ううん、そんなことない

 

No, I'm never gonna get them all

その全部を私が手に入れることなんてないから

 

Yeah that's what makes me feel lonely

 そう それが私を寂しく感じさせる


Oh it's never

ああ 絶対に

 

It can never ever happen to me

それは絶対に私に起こるはずのないこと

 

Cause I'm that girl tall girle

なぜかって私は背が高い女の子だから


 

Boy I got a small girl fantasy

ねえ 私は小柄な女の子に幻想を抱いてる

 

Baby would you still love me?

ねえ それでも私を愛してくれる?

 

Though I got a big laugh, big voice

and big personality

私が大きな笑い声で大きな声で、騒がしい性格でも

 

Would you guarantee?

本当に私を愛せるの?

 

Know you got a small girl fantasy

あなたが小柄な女の子に幻想を抱いてるのも知ってる

 

Baby would you still love me?

ねえ それでも私を愛してくれる?

 

Though I got a big laugh, big voice

and big personality

私が大きな笑い声で大きな声で、騒がしい性格でも

 

Would you guarantee?

本当に私を愛せるの?

 

( If-if I got a   If I got a )

( もし私が…   もし私が… )

 

Would you guarantee?

本当に私を愛せるの?

 

( If-if I got a   If I got a )

( もし私が…   もし私が… )

 

Would you guarantee?

本当に私を愛せるの?

 

( If-if I got a   If-if I got a )

( もし私が…   もし私が… )