鳥になれたら   



大空を飛ぶ鳥をみて、うらやましかったあの日


自由な空を、思いっきり羽を広げ、飛び回りたいと思った。


あの若かった日


手を伸ばしてごらん。

幸せが、そばまできているから。そして、未来が微笑むから。


目を閉じてごらん。暖かな風のぬくもりが、頬を撫ぜるから。


幸せのメロデーが、愛の歌を奏でるとき


今の私の夢がかなう


その曲にのって、鳥になるとき


大空に向かって。羽を広げる



文法があっているかわからないけど



When it is possible to become a bird

Birds on the wing are seen, and that envied day of the sky.


The free sky wanted to be expanded the wing only by the desire, and to be flown
about.


That young day


Reach it.

Because happiness comes nearby. And, because the future smiles.


Shut eyes. Because the warmth of a warm wind is as for the cheek, ..


When the melody of happiness plays the chanson d'amour


My of today dream is fulfilled.


To the tune when on a roll, and becoming a bird


Toward the sky. The wing is expanded.



空を見上げながらこの自由ってすばらしいなって実感したときに作りました。

まだまだ自由もなく規則の世界にしばられている国々の人たちがいる事を忘れてはならないと思う。






保健師をしている姪が言ってました。


あの乗馬型の健康器具





あれは・・



病院の先生が言っていたけど



ん・・・




腰痛持ちはなお腰痛に、そうでない方も腰痛にだそうです。



気をつけましょうねぇ。。(;°皿°)