今週も、また続くあさ8には、素敵な爽やかなイケメンの森下氏が再び登場です。森下氏は、再びキャスター役として登場です。普通のキャスターだったらニュース原稿もすらすらと読むのが普通だと思う。それに、百田氏の暴言に対してお笑いで返す居島氏と違って・・カミカミながら必死に読んでいる姿には感動モノです。

 

ニュースの内容は、かなりシリアスで笑っていられないほど深刻なものばかりだった。地上波では、絶対に放送しない内容ばかり。そんな内容をわかりやすく解説するのが有本氏だった。そして、日本の問題点を鋭く指摘知る百田氏の言葉にほぼ納得した。

 

今のような体制から民主主義になっても、中国は変わらないだろうという百田氏の意見に対して同意です。それは、台湾での紹介咳率いる国民党軍が、台湾人に対してどのような残虐な行為をしたのか金美齢氏、または門田氏の作品を読めば分かることだ。いや、百田氏の「禁断の中国史」を一度読めばだいたいのことは予想ができる。

 

今日も、なかなかためになるニュース番組だったことはたしかだ。明日も見よう!!そう誓った!

 

 

In this week's Asa 8, the nice and refreshing handsome Mr. Morishita will appear again. Mr. Morishita will appear again as a caster. I think it's normal for a normal newscaster to read news manuscripts smoothly. In addition, unlike Mr. Ijima, who responds with comedy to Mr. Momota's abusive words, it is impressive to see him desperately reading.



The content of the news was so serious that it was hard to laugh. On terrestrial broadcasting, only content that will never be broadcast. It was Mr. Arimoto who explained such contents in an easy-to-understand manner. And he was almost convinced by the words of Mr. Momota, who pointed out Japan's problems sharply.



I agree with Mr. Hyakuta's opinion that China will not change even if it becomes a democracy from the current system. If you read the works of Mr. Kim Meiring or Mr. Kadota, you will understand what kind of atrocities the Kuomintang army led by Introduce Cough in Taiwan did to the Taiwanese people. No, if you read Mr. Hyakuta's "Forbidden Chinese History" once, you can expect most things.



It is true that today was also a very informative news program. See you tomorrow! ! I swore so!