A calm heart is a jewel box of the most beautiful wisdom.
It is a result of an tenacious effort of the self management for a long time.
And in the place where it exists,
there are always a mature personality and certain understanding 
about "law of cause and result" 

The more you understand 
that you are a product of your 
thought, the calmer you become.
The calmest heart is the strongest heart . 
It is always loved and worshiped. 
                                           

{EE761533-8C70-4A70-961B-C7C750E68A5F}


穏やかな心は、この上なく美しい知恵の宝石箱です。それは、自己コントロールの長く粘り強い努力の結果です。そして、それが存在する場所には、つねに、成熟した人格と、「原因と結果の法則」に関する確かな理解が存在しています。
 
人間は、自分が思いによって創られた存在であることを理解すればするほど、より穏やかになります。この上なく穏やかな心は、この上なく強い心です。穏やかな心の持ち主は、つねに愛され敬われます。
                     by James Allen


何か嫌な事があった時、読むと、不思議と心が落ちついてくる
私のお守りの言葉のご紹介でした。