ごめんなさい。しばらく皆さんのメッセージに答えることができません。

実は今、個人的に深い問題を抱えています。

でも、僕は問題を処理するために最善を尽くすつもりです。

どうぞ、僕と僕のアートをこれからも応援して下さい。

僕にとって、とても意味があります。

そして、僕は将来、あなたに輝きを見せるために、これまで得たものすべてを与えたいと思います。


'To everyone, I want to apologize why I cannot answer for some time.

I have very deep problems in my private life now, but I try my best to get through.

Please follow me and my art, it means much to me, and I will give everything I have got to show you the brightness in future.'