軍の中の“あちら側”と囁かれていたミリー。ついに寅さんがオフィシャルで大批判。

トランプオフィシャル声明

マークミリー将軍の最大の恐怖は、目覚めた暴徒を動揺させることです。

ブラック・ライヴズ・マターの暴動がワシントンD.C.を破壊すると脅迫していたとき、彼は事実上、暴動を止めるために軍隊を派遣しないように私に懇願しました。

ミリーは後に、私の側を歩いて聖ヨハネ教会に向かったことに対して恥ずかしくてうめき声を上げた謝罪を発表しました。暴動を非難する代わりに、彼は自分自身を非難しました—私たちの軍隊に対する屈辱です。一年後、フェイクニュースでさえ彼らのラファイエット広場の物語が巨大な嘘であったことを認めなければなりませんでした。ミリーは、もう一度、ばかみたいに見えた。

さて、ラジカル左翼を感動させて仕事を続けるためのさらに別の必死の策略で、ミリーはシチュエーションルームで私に怒鳴ったという誤った話を作り上げました。これは完全にフェイクニュースです。もし彼が彼の最高司令官に対してそのような軽蔑を示していたら、私は彼をすぐに解雇したでしょう。

バイデン、プログレッシブメディア、およびラジカル左翼にさらに満足するために、ミリーは議会に行き、実際に私たちの兵士の喉に押し付けられているクリティカルレース理論を擁護しました。このマルクス主義者、人種差別主義者の反米プロパガンダは、私たちの軍隊には存在しません。私はこれらの訓練プログラムを禁止しました。現在、バイデンと国防総省はそれらを再開しました。できるだけ早く、議会はこの人種差別主義者の教化を払い戻す必要があります。

ミリー将軍は辞任し、私たちの国と旗を憎む左翼過激派から私たちの軍隊を実際に守ることをいとわない誰かと交代するべきです。

購読して共有➡️➡️
=========================
🆔@ DonaldTrumpOfficiaI

Gen. Mark Milley’s greatest fear is upsetting the woke mob.

When Black Lives Matter rioters were threatening to destroy Washington, D.C., he practically begged me not to send in the military to stop the riots.

Milley later issued an embarrassing and groveling apology for walking at my side to St. John’s Church, which far-left rioters almost burned to the ground the day before. Instead of denouncing the rioters, he denounced himself—a humiliation for our Military. A year later even the Fake News had to admit that their Lafayette Square narrative was a giant lie. Milley, once again, looked like a fool.

Now, in yet another desperate ploy to impress the Radical Left and keep his job, Milley made-up a false story that he yelled at me in the Situation Room. This is totally Fake News. If he had displayed such disrespect for his Commander-in-Chief I would have fired him immediately.

To further ingratiate himself with Biden, progressive Media, and the Radical Left, Milley went to Congress and actually defended Critical Race Theory being shoved down the throats of our soldiers. This Marxist, racist anti-American propaganda has no place in our Military—I banned these training programs, now Biden and the Pentagon have resumed them. As soon as possible, Congress must defund this racist indoctrination.

Gen. Milley ought to resign, and be replaced with someone who is actually willing to defend our Military from the Leftist Radicals who hate our Country and our Flag.

Subscribe and share ➡️➡️
=========================
🆔 @DonaldTrumpOfficiaI