TIのロン・ギルマンが金曜日にオーシャン・ショアズで死去 | newchamのブログ

newchamのブログ

ブログの説明を入力します。

アメリカのテクノロジー犯罪被害者(FFCHSメンバー)の訃報です。

↓ここから
-----------------------------------------
TIのロン・ギルマンが金曜日にオーシャン・ショアズで死去

2016年2月5日 BY LISSAKRHUMANELIFE

https://lissakr11humane.com/2016/02/05/targeted_individual-ron-gillman-passed-on-fri-ocean-shores/

個人メモ:ロンが「より多くの職員が手当を受け取れなかったとしても、数百人を助けたあと被害者にされただろう。」と話していたのを思い出す。
もし間違っていなければ、国土安全保障省の職員のことであるはずだ。
詳しい事はよくわからない。
もし、誰かこのビデオインタヴューについて気づいたことがあれば連絡をください。
彼はひるむことなく、権力者に向けて真実を話し、全ての被害者のために語り、人類に向けられたこの凶悪な犯罪を暴いてきた。
彼の死は惜しまれることだろう。
今、彼が神と共にあらんことを―リサ
-----------------------------------------
ロン・ギルマンがワシントン、オーシャン・ショアズで亡くなりました。
1,700人の人々の利益を取り戻した被害者です。
このために被害者にされたのです。
彼は2人の美しい娘さんと前の奥様を残してこの世を去りました。
活気に満ちあふれていて、楽しくて、とても陽気な人でした。

カーティスK
2016年2月1日(月)午後7時16分
------------------------------------------
みなさんこんにちは。
この悲しい問題に関わるすべての方へ残念なお知らせがあります。
ロン・ギルマンが金曜日の夜、オーシャン・ショアズにあるレンタルハウスの一室で亡くなりました。
ロンは最近、24時間365日続く激しい被害から逃れようとシアトルを離れ、オーシャン・ショアズへ移り住んで来ました。
彼はそこに安らぎを覚え、上機嫌になり、最終的には長年連れ添ったガールフレンドも彼と同じく一緒に住む計画を立てていました。
彼女は週末の金曜日の夜に来ていて2人で夕食に出かけた後、その家に戻ってきました。
ガールフレンドは床につき、ロンはシャワーを浴びてから寝ると言いました。
次に彼女が覚えていることは、次の日の朝早く、その家の家主に起こされロンが死体で見つかったと言われたことです。
警察が呼ばれると彼らは不審な点はないと判定し、遺体は直接アバディーン近くの葬儀場に送られ、尿検査はそこで行うよう指示しました。
○○・モーゼスと私はシアトルからオーシャン・ショアズまで車で来てロンのガールフレンド、家主とその妻、現場に最初に到着した警察官、ロンと定期的に連絡を取っていた半マイル離れたところに住む彼の親友、後始末をしていたロンの娘さん2人と一緒に話をしました。
○○と私は娘さんたちが、借りていた部屋を引き払う手続きをしたり、ロンの持ち物を整理して家族にとって必要な物を仕分けたりするのを手伝いました。
私たちはロンのガールフレンドと、高校時代からとても仲の良かった親友を慰め、最後にはガールフレンドの車を運転してシアトルにある彼女の家まで送り届けました。
ロンは被害者団体の中で恐れを知らないリーダーでした。
彼はコースト・トゥ・コーストというラジオ番組にずっと出演していました。
オール・デイ・ライブ―被害者が自由に参加して発言するフォーラムには30回以上出席しました。
彼はこれから人気の出そうなドキュメンタリー番組の特集に組まれ、オンエアーされる予定でした。(と信じます。)
「ヒストリーチャンネル」では(放送前には何も言わずにいましたが)数百人の被害者に向けて一部の自殺者について語りました。―私を含め、まだ世に知られていない大勢の人々をテクノロジー犯罪の事実へと教え導きました。
彼は寛大な人で周りには喜びがありました。
彼はひどく惜しまれることでしょう。
お読みいただきありがとうございました。

カーティス・キンブル

-----------------------------------------------
#Targeted_Individual Ron Gillman Passed-On Fri @ Ocean Shores
FEBRUARY 5, 2016 BY LISSAKRHUMANELIFE

Personal Note: I recall Ron saying he became a Ti after helping hundreds if not more employees receive benefits.
If I’m not mistaken I believe it was homeland security employees.
I think as I don’t known the details.
If anyone is aware of that video interview, please contact me.
He lived fearlessly, spoke truth to power, speaking for all targets, exposing these heinous crimes against humanity.
He will be missed.
May God be with him, now — Lissa
----------------------------------------
Ron Gilman Passed away in Ocean Shores, Washington.
He was a Targeted Individual whom got 1700 people reinstated with benefits.
For this, he was targeted.
He left two beautiful daughters and former wife.
He was full of life, funny and totally upbeat.
Curtis K
Date: Mon, Feb 1, 2016 at 7:16 PM
------------------------------------
Hello all and I regret to contact you all regarding such a sad issue,
Ron Gillman died Friday night in Ocean Shores at the house he was renting a room.
Ron had recently moved away from Seattle to Ocean Shores to get away from the heavy targeting he was subjected to 24-7.
He was in good spirits as he felt peace in Ocean Shores and was planning on his long time girlfriend to eventually move down there with him as well.
She had come down for the weekend and on Friday night after going out to dinner they returned home.
His girlfriend went to bed and Ron said he would join her after taking a shower.
The next thing she remembers is being woken up early in the morning by the owner of the house stating he had found Ron dead.
The police were called, they ruled there was no foul play involved and the body was sent directly to the funeral home in nearby Aberdeen at which time a urine analysis was directed to be performed.
○○ Moses and I drove from Seattle to Ocean Shores and together we talked to his girlfriend, the owner of the house and his wife, the police officer who was first on the scene, a close friend who was in constant contact with him who lived a half mile away and both his daughters who were there tying up all the loose ends.
○○ and I helped his daughters clear out the rented room and sort through the belongings as needed for his family.
We also consoled his girlfriend, a close, close friend from high school and eventually drove her back home in her car back to Seattle.
Ron was a fearless leader among the TI community.
He has been on Coast to Coast radio show, All Day Live - a community access free speech forum which he has appeared over thirty times,
he was featured in an up and coming documentary that was going to be on (I believe)
The History Channel which was silenced before it aired, he has talked to hundreds of TI's, talked several out of suicide - including myself and enlightened an unknown mass of people to the fact of human targeting.
He was a magnanimous person who was a joy to be around and will be severely missed.
Thank you for your time,

Curtis Kimble
---------------------------------------------
↑ここまで