本日の選曲 | ねこむしのブログ

ねこむしのブログ

ブログの説明を入力します。

【#本日の選曲🎧】2024/05/30 ㈭
#Cant_give_you_anything_but_my_love
#Stylistics
オープニングのトランペットを聴いた瞬間、『あぁ!あの曲かぁ』と分かるハズ😙☝️
めちゃくちゃベタな甘いラブ・ソングですが、70年代のR&Bやディスコソングは そんなテイストの楽曲ばかりなので特に問題なし🤭(笑)
🎶
If I had money I'd go wild
Buy you furs dress you like a queen
And in a chauffered limousine
We'd look so fine

But I'm an ordinary guy
And my pockets are empty
Just an ordinary guy
But I'm yours till I die

I can't give you anything
But my love, but my love
I can't give you anything
But my love, but my love

I cannot promise you the world
Can't afford any fancy things
I cannot buy you diamond rings
No string of pearl

But my devotion I will give
All my life just to you girl
My devotion I will give
For as long as I live

I can't give you anything
But my love, but my love


もしお金を持ってたら僕は夢中さ
君を毛皮のドレスで女王様にしちゃうんだ
運転手つきのリムジンもプレゼント
僕たち きっとステキに見えるはず

でも 僕は平凡な男にすぎなくて
ポケットのなかは空っぽ
何のとりえもないフツーの男さ
でも僕は君のもの この生命続く限り

僕は君に何もあげられない
この愛以外には
僕は君に何もあげられない
この愛以外には

君に約束することもできないし
素敵な物を買う余裕なんてない
ダイヤの指輪を買うのもできないよ
真珠のネックレスだって夢のまた夢

でも僕が君に捧げられること
それはこの僕の人生すべて
僕が君に捧げられるもの
それは生命続く限り 人生そのものなんだ

君にあげられる素敵なものは何もない
でもこの愛だけは
この愛だけは本物なんだ…
🎶