本日の選曲 | ねこむしのブログ

ねこむしのブログ

ブログの説明を入力します。

【#本日の選曲🎧】2024/04/16 ㈫
#Stuck_with_you
#Huey_Lewis_and_the_news
こんな風な人生を送る人もいるのよね😌
“運命” だとか “必然” だとか
そんな言葉を使わなくてもいい
一緒にいて居心地のよい、ほんわか のんびりした関係
たぶん
私とダンナも そんな関係のうちの2人😊
“恋人” や “夫婦” という関係を超えて
今は もう “家族” なの😌
だからきっとこれからも離れるコトはない
狂おしく愛すという対象ではなくなったけど🤭(笑)
🎶
We've had some fun
And yes we've had our ups and downs
Been down that rocky road
But here we are still around
We thought about someone else
But neither one took the bait
You thought about breakin' up
Now we know it's much too late

We are bound by all the rest
Like the same phone number
All the same friends
And the same address

Yes, it's true
I am happy to be stuck with you
Yes, it's true
Ah I'm so happy to be stuck with you
'Cause I can see
That you're happy to be stuck with me

We've had our doubts
We never took them seriously
And we've had our 'Ins and outs'
But that's the way, it's supposed to be
We thought about givin' up
But we could never stay away
Thought about breakin' up
But now we know it's much too late

And it's no great mystery
If we change our minds
Eventually
It's back to you and me!

☆ Repeat

We are bound by all the rest
Like the same phone number
All the same friends
And the same address

☆ Repeat


俺たちは楽しい時を過ごしてきた
そうさ 喜んだり落ち込んだりもした
難しいこともあったけど
それでも俺たちは一緒にいる
お互いに別なパートナーも考えたけど
俺もお前もそうしなかった
お前は別れようとも考えたけど
でも遅すぎたんだよな

俺たちは何もかも結ばれてる
おんなじ電話番号
おんなじ友人達
それで 住んでる所もおんなじさ!

ああ そうなんだ
お前と一緒にいるってのも楽しいんだ
そうさ 本当だよ
お前と離れられないってのも悪くない
なぜかって
お前も俺といて楽しそうだからな

俺たち疑うこともあったけど
深刻には考えないできたよな
お互いの一部始終を共有してる
そんなもんなんだ
あきらめようって話もあったけど
離れることはなかったな
別れ話もあるにはあったけど
別れるのはもう遅すぎたんだ

そんなに不思議な話じゃない
もし俺たちの気が変わったとしても
結局はお前と俺次第だってこと!

★ 繰り返し

俺たちは何もかも結ばれてる
おんなじ電話番号
おんなじ友人達
それで 住んでる所もおんなじ

★ 繰り返し
🎶