本日の選曲 | ねこむしのブログ

ねこむしのブログ

ブログの説明を入力します。

【#本日の選曲🎧️】2023/10/04 ㈬
#Bad_habits
#Ed_Sheeran
パーティー三昧の生活をしてたエドが自分を律するために作った曲···(⁠´⁠ε⁠`⁠ ⁠)
どんだけwww(⁠ب⁠_⁠ب⁠)
確かに歌詞の世界観は楽しくてやめられないパーティーの世界観そのもの🤪
「悪い習慣」=「やめられない中毒性」
やめられない「パーティー」を「君」に変えてラブ・ソングに仕立て上げるのはエドならでは😏🫰✨
別れたくても、忘れたくても、去り難い人···
そんな人が誰しも1人は いるハズ
胸の中にいつまでも居る人のコトを考えながら、エンドレスリピートしています😌💓
🎶
Every time you come around, you know I can’t say no
Every time the sun goes down, I let you take control
I can feel the paradise before my world implodes
And tonight had something wonderful

My bad habits lead to late nights endin’ alone
Conversations with a stranger I barely know
Swearin’ this will be the last, but it probably won’t
I got nothin’ left to lose, or use, or do

My bad habits lead to wide eyes starin’ at space
And I know I’ll lose control of the things that I say
Yeah, I was lookin’ for a way out, now I can’t escape
Nothin’ happens after two, it’s truе, it’s true
My bad habits lead to you

Ooh-ooh, ooh-ooh
My bad habits lead to you
Ooh-ooh, ooh-ooh
My bad habits lеad to you

Every pure intention ends when the good times start
Fallin’ over everything to reach the first-time spark
It started under neon lights and then it all got dark
I only know how to go too far

☆ Repeat

My bad habits lead to wide eyes starin’ at space
And I know I’ll lose control of the things that I say
Yeah, I was lookin’ for a way out, now I can’t escape
Nothin’ happens after two, it’s true, it’s true
My bad habits lead to you

Ooh-ooh, ooh-ooh
My bad habits lead to you
Ooh-ooh, ooh-ooh


君が来るたび 僕はNOと言えないんだ
日が沈むたび 君の言いなりさ
天国のような気分になったあと
僕の心は崩れていく
今夜はなんだか楽しかったなぁ

僕の悪い習慣の行き着く先は真夜中の孤独さ
よく知らない人と話してる
これが最後だって誓っても
そうはならないんだ
僕には残っていないんだよ
失うものも 利用するものも やることも

僕の悪い習慣の行き着く先は
どこかを見つめるうつろな目さ
自分でも何を言っているか
分かっちゃいないんだ
出口を探していたけど
もう抜け出せないんだよ
2時を過ぎたら何も起こらない
あぁ、本当なんだ
僕の悪い習慣の行き着く先は 君なんだよ

僕の悪い習慣の行き着く先は 君なんだよ
僕の悪い習慣の行き着く先は 君なんだよ

純粋な気持ちも
楽しい時間が始まれば消えるんだ
初めての時の刺激を求めて
何をやってもダメなんだ
ネオンの明かりの下で始まったのに
今じゃ真っ暗になってしまったよ
やり過ぎてしまう方法しか
僕は知らないんだ

★ 繰り返し

僕の悪い習慣の行き着く先は 君なんだよ
僕の悪い習慣の行き着く先は 君なんだよ
🎶