本日の選曲 | ねこむしのブログ

ねこむしのブログ

ブログの説明を入力します。

【#本日の選曲🎧️】2023/07/19 ㈬
#I_want_it_that_way
#Backstreet_boys
なんと、初選曲!🤭(笑)
BSBを初めて知った楽曲でもあり、BSBの色んな楽曲を聴いても結局は この曲に帰ってきてしまう気がします😌
まさに原点回帰!😙☝️(笑)
歌詞の世界観は悲しくなるくらい、女々しく未練タラタラの男心が描かれていますが、楽曲は最高にドラマチックです😅(笑)
🎶
You are my fire
The one desire
Believe when I say
I want it that way

But we are two worlds apart
Can't reach to your heart
When you say
That I want it that way

Tell me why
Ain't nothin' but a heartache
Tell me why
Ain't nothin' but a mistake
Tell me why
I never wanna hear you say
I want it that way

Am I your fire
Your one desire
Yes I know it's too late
But I want it that way

☆ Repeat

Now I can see that we're falling apart
From the way that it used to be, yeah
No matter the distance
I want you to know
That deep down inside of me...

You are my fire
The one desire
You are
You are, you are, you are

Don't wanna hear you say
Ain't nothin' but a heartache
Ain't nothin' but a mistake
I never wanna hear you say
I want it that way

☆ Repeat

Tell me why
Ain't nothin' but a heartache
Ain't nothin' but a mistake
Tell me why
I never wanna hear you say (never wanna hear you say)
I want it that way

'Cause I want it that way


君は僕の炎
唯一の望み
信じて 僕がこう言うのを
僕はそうしたいんだ

でも僕らは二つの世界に分かれている君の心に手が届かない
君がこう言うとき
私はそうしたいのって

教えてよ どうしてなのか
ただ心が痛むだけ
教えてよ 過ちばかりの人生
教えてよ
聞きたくないよ 君がこう言うのを
私はそうしたいのって

僕は君の炎かな?
君の唯一の望みかな?
わかってる 遅すぎたね
でも 僕はそうしたいんだ

★ 繰り返し

今となっては分かる
僕らの心は離れてしまった
以前のようには戻れない
どれだけ離れていても
君に分かって欲しいんだ
僕の本当の気持ちを

君は僕の炎
唯一の望み
君こそが

聞きたくないよ 君が言うのを
ただ心が痛むだけ
過ちばかりの人生
教えてよ
聞きたくないよ 君がこう言うのを
私はそうしたいのって

★ 繰り返し

だって
僕はそうしたいから
🎶