こんばんはお月様ジロです手紙


今回は強くてかわいい女の子、キャリーちゃんの曲2曲目です!

可愛い曲調だけどこれも前回の「Wow」と同じくなかなか自信たっぷりの歌詞ですカラオケキャリーちゃんっぽくて素敵だし、自分自身も少し自信が湧く気がしますキラキラ


自分に自信が出ない時、自信たっぷりの時、どんな時に聴いても楽しい曲だと思います音譜

ぜひ楽しんでいってくださいビックリマーク




Whenever I walk in the room

私が現れれば


All the focus on me

みんなが注目する


The way I talk the way I move 

話し方や仕草


They all want on my team

みんなの憧れ


Not trying to brag, brag

自慢じゃないの


But I’m flawless 

事実よ


I’m talking over your playlist 

退屈なプレイリストも


Ain’t perfect but I can’t miss

私がいれば退屈させない


Yeah


The party don’t start till I walk in

私がいなきゃパーティーは始まらない


I’m stealing all the attention 

視線を集める


Don’t get me started on mentions

いちいち言わせないで


Yeah


Some might say I sound conceited 

自惚れてるっていう人もいるけど


They don’t get the shine that I get

私ほどの輝きがないくせによく言えたものね


Some get jealous 

嫉妬する人もいる


They can’t help it

可哀想に


They wish they were me, on

私になりたいんでしょ


I keep the party going all night, all night

パーティーを続けよう


I sent the trends that you all like, all like

みんなが大好きなトレンドを教えてあげる


I make an entrance when I don’t try, don’t try

何もしなくてもかっこよく登場する


‘Cause all I see is all eyes on me

みんなが私を見てる


When I grow up, I wanna be me, be me

将来の夢は私、私になりたい


I’m my own goals just talking honestly 

私自身が目標なの


Must have won the lottery 

幸運よね


Ain’t no one as hot as me

私が一番イケてる


Stealing looks it’s robbery

真似しないで泥棒さん


Everywhere I go, all eyes on me

どこに行っても私は注目の的


I only lead, I never follow, follow 

私は先頭を行く 誰の後ろも歩かない


I never open, ‘cause it’s my show, my show

絶対に譲らない これは私のショーだから


Don’t know if people think I’m shallow, shallow 

浅はかだと思われてるかも


‘Cause all I see is all eyes on me

みんなが私を見てる




https://youtu.be/OnGinyIMAUc