Racgel Platten
〖Fight Song〗



Like a small boat on the ocean
浮かんでいる小さなボートが

Sending big waves into motion
大きな波を起こすことがある

Like how a single word can make heart open
たった一つの言葉で心を開くように

I might only have one match
私には一本のマッチしかないけど

But I can make an explosion
大きな爆発を起こせるはず



And all those things I didn't say
私が言えなかった言葉すべてが

Wrecking balls inside my brain
私の頭の中で強く響き出すの

I will scream them loud tonight
それを今夜思いっきり叫ぶわ

Can you hear my voice this time
今なら私の声が聞こえる?





This is my fight song 

これは私の闘いのうた


Take back my life song
私の人生を取り戻すうた

Prove I'm alright song
私は大丈夫って証明するうた


My power's turned on
力がみなぎっているの

Starting right now
I'll be strong
この瞬間から私は強くなれる

I'll play my fight song
闘いのうたを奏でるの

And I don't really care
if nobody else believes
誰にも信じてもらえなくても大丈夫

Cause I've still got a lot of fight left in me
だって私には私がいて、闘う力が残っているから





Losing friends and I'm chasing sleep
友達をなくし、眠れなくなった

Everybody's worried about me
みんなが大丈夫?と心配してくれる

In too deep
みんなは言う

Say I'm in too deep 
私は深く深く落ちて行くようだって

And it's been two years
miss my home
あれから二年、とにかく家が恋しい

But there's a fire burning in my bones
Still believe
だけど、私は燃えているの、信じているの

Yeah, I still believe
私は信じてる


And all those things I didn't say
言えなかった言葉すべてが

Wrecking balls inside my brain
私の頭の中で強く響き渡るの

I will scream them loud tonight
今夜は言わせてほしいの

Can you hear my voice this time
この瞬間なら私の声が聞こえる?






This is my fight song
これは私の闘いのうた

Take back my life song
人生を取り戻すうた

Prove I'm alright song
私は大丈夫って証明するうた

My power's turned on
力がみなぎっているの

Starting right now
I'll be strong
私は強くなれる


I'll play my fight song
闘いのうたを奏でるの

And I don't really care
if nobody else believes
誰にも信じてもらえなくても大丈夫

Cause I've still got a lot of fight left in me
だって私は私を信頼してるから

A lot of fight left in me
これから一緒に闘おうって握手してるから







Like a small boat on the ocean
小さな小さな船を

Sending big waves into motion
大きな波がはるか遠くへ運ぶわ

Like how a single word can make heart open
たった一つの言葉で、嘘のように心の扉が開くように

I might only have one match
私には一本のマッチしかないけど

But I can make an explosion
大丈夫、大きな爆発を起こせるわ







This is my fight song
これは私の闘いのうた

Take back my life song
人生を取り戻すうた

Prove I'm alright song
大丈夫って証明するうた


My power's turned on
力がみなぎっているの

Starting right now
I'll be strong
たった今から私は強くなる
 

I'll play my fight song
闘いのうたを奏でるの

And I don't really care
if nobody else believes
誰にも信じてもらえなくてもいい

Cause I've still got a lot of fight left in me
だって私には私がいる

A lot of fight left in me
まだまだ闘う力は残ってる










無重力ハートで旅しよう。
kicco