☀️Tell me 'bout your dreaming
君の夢を教えて

☀️I believe I was there too
僕もその夢にいたって信じてるよ

☀️I could sense your breathing
君の息づかいが感じられたんだ

☀️Lying in a different room
別の部屋で寝てたのに

😇'Cause laws of the universe
宇宙の法則で

😇Always there to observe
いつも見守られてる

😇You shimmer, 
君はきらめいて

😇Your inner compass is taking you there
君の中のコンパスが君をそこへ連れて行く

🐨I'll be your beacon Illuminate
僕が君の標識や街灯になるよ

🐨while you're on your way
君が辿り着くまでずっと

🐬Girl, I've been there too (☀️been there too)
僕もそこへ行ったことあるから

🦊Don't be afraid tonight, afraid tonight
今夜恐れないで

🦊Just know you'll never be lonely
君は決して1人じゃないって事をただ知って欲しい

🐹I know it's hard sometimes to see the light
分かってる、光を見るのがつらい時もあるよね
 
☀️But you and I keep on dreamin'(Come on)
でも君と僕は夢を見続けるんだ (いこう)

★We gon' light it up, light it up now darling
僕等 光を灯そう 灯そうよ ねぇ今

★We can make the stars align
僕等なら星を整列させることだってできる

★We gon' light it up
僕等 光を灯そう

★light it up now we're sparkling
灯そうよ  今 僕等は輝いている

★Brighter than the fireflies
蛍よりも明るく

🦊Think it and believe it
考えて信じる

🦊And truth will find its way
そうすれば真実、やり方が見つかる

🦊I know that you'll see it
君にも見えてくるはず

🦊If you go with me
僕と一緒に行ってくれるなら

🐨All right, all right

🐨Show you what it's all about
君に全てを見せてあげる

🐨Now we gonna go all out
今僕等は全力を尽くす

🐨Don't gotta sing the blues
悲しいブルースは歌わなくてもいいんだよ

😇If you ever need me, shout
もし僕が必要なら叫んでね

😇I will always be around
僕はいつもそばにいるよ

🐹Girl   I've been there too
僕も行ったことあるから

🐬Don't be afraid tonight, afraid tonight
今夜恐れないで

🐬Just know you'll never be lonely
君は決して1人じゃないって事をただ知って欲しい

☀️I know it's hard sometimes to see the light
分かってる、光を見るのがつらい時もあるよね
 
🐹But you and I keep on dreamin'
でも君と僕は夢を見続けるんだ 

★We gon' light it up, light it up now darling
僕等 光を灯そう 灯そうよ ねぇ今

★We can make the stars align
僕等なら星を整列させることだってできる

★We gon' light it up
僕等 光を灯そう

★light it up now we're sparkling
灯そうよ  今 僕等は輝いている

★Brighter than the fireflies
蛍よりも明るく

★Oh, oh, oh

(😇we gonna light it up)
(明かりを灯そうよ)

★Oh, oh, oh

(🐨look how we're shining now)
(僕等はどんなふうに輝いてるんだろう)

★Oh, oh, oh 

(🐹you know it's only love)
(そう、愛だけで輝いてる)

☀️Brighter than the fireflies
蛍よりも明るく

🐬Light it up, light it up
火を灯そう

🐬Like it's the first day of our lives
生まれて初めての日のように

🦊Fireflies, fireflies (🐹fireflies)
蛍よ

🦊They see us dancing in the sky
空に舞う僕等を見てて

★We gon' light it up, light it up now darling
僕等 光を灯そう 灯そうよ ねぇ今

★We can make the stars align
僕等 星を整列させることだってできる

★We gon' light it up
僕等 光を灯そう

★light it up now we're sparkling
灯そうよ  今 僕等は輝いている

★Brighter than the fireflies
蛍よりも明るく

★Oh, oh, oh

(😇we gonna light it up)
(明かりを灯そうよ)

★Oh, oh, oh

(🐨look how we're shining now)
(僕等はどんなふうに輝いてるんだろう)

★Oh, oh, oh 

(🐹you know it's only love)
(そう、愛だけで輝いてる)

☀️Brighter than the fireflies
蛍よりも明るく

🐬Fireflies
蛍の光