KISSIN' MY LIPS / Snow Man

 



🤍Something new

(新しい何か)

🤍You know what we gotta do

(何をするか、分かっているでしょ?)

🤍Let's have it all

(全て手に入れよう)

🤍I see the way you're looking at me

(君がどう僕を見ているか知ってるよ)


💛Oh I love the way(上💗中❤️)(💜Ah...)

(イイ感じ)

💛Your lips say my name

(上💗中❤️)(💜Shhh...Ah...)

(君の唇が僕の名前を唱える時)

💛I'll never be the same 

(もう戻れない)

💛Baby you can just count on me then 

(上💗中❤️)(💜Foo!)

(そう僕を呼べばいい)


💙Every time I'm waiting more(オクターブ下💚)

(いつだってもっと欲しくて)

💙Every time I know (オクターブ下💚)

(いつだってそうさ)

💙Tell me baby now (→下💚)Oh yeah

(だから、教えて)


🖤Don't care who you used to be

(今までの君なんて関係ナイ)

🖤Enough for that

(そういうのは、もう充分)

🧡Come with me I'll show ya

 (❤️💗Come with me)

(着いて来たら、見せてあげる)

🧡Things you only dreaed of

(夢見ていたこと)

⛄️Your mouths made to 🤍kiss me

(僕とキスをするために、君の唇は生まれた)

 

⛄️Kissin' my lips

(僕の唇にキスを)

⛄️Kissin' my heart

(僕の心にキスを)

⛄️Can't get enough (Foo!)

(足りることなんて無い)

⛄️There is no need to be afraid

(恐れる必要も無いんだ)

💛Everybody be saying slow down

(誰もが焦るなと言うけど)

💙Just take my hand and speed up

(僕の手を取り、急ごう)

🤍💚No need to look back

(振り返る必要なんてない)

⛄️Can you hear me

(聞こえる?)

⛄️Let me know your secret

(さあ、君の秘密を教えて)


💙Feel excitement in the air?

(興奮しているのを感じる?)

💙Well girl I feel it too

(まあ僕も同じさ)

💙It's under over inside and out

(どこからでも)

💙No way that I'm hiding from you (💗🖤)

(君から隠れる必要なんて無い)


❤️All my friends are jealous of (💚🧡)

(友達はみんな嫉妬してるさ)

❤️The way that you move your body

(君の体の動きに)

💜🤍Baby I know just what they mean

(僕も彼らが何を言いたいか分かるよ)


💗Now you can barely believe

(君はかろうじて信じることが出来る)

💗Hearts pounding fast

(高鳴る心)

💛We're just getting started

(僕らは始まったばかり)

💛Bright lights, city's all ours

(眩しい光、街はすべて僕らのもの)

⛄️Your eyes are saying

(君の目が訴えてる)

💛Kiss me girl

(キスしてと)

 

⛄️Kissin' my lips

(僕の唇にキスを)

⛄️Kissin' my heart

(僕の心にキスを)

⛄️Can't get enough (Foo!)

(足りることなんて無い)

⛄️There is no need to be afraid

(恐れる必要も無いんだ)

💛Everybody be saying slow down

(誰もが焦るなと言うけど)

💙Just take my hand and speed up

(僕の手を取り、急ごう)

🤍💚No need to look back

(振り返る必要なんてない)

⛄️Can you hear me

(聞こえる?)

⛄️Let me know your secret

(さあ、君の秘密を教えて)


💙The nights get lonely oh yeah

(❤️💗The nights get lonely)

(心細くなる夜)

💙But those nights are over,

you're safe, oh yeah

(でも、そんな夜はもう終わり、大丈夫)

🧡🤍I'm right here for you

(僕はここにいるから)

🧡🤍So take my hand babe

(さあ、手を取って)

 

💛Turn off the breaks

(リミッターを外して)

💛Cruisin' the city

(都会を駆け抜けよう)

💛Nothing to worry bout as long as you with me

(僕と一緒なら大丈夫だから)

💗Higher we go we cant see the floor

(高みに行き過ぎて、もうフロアが見えないくらい)

💗But one day not far 

(でも近々)

💗We're going straight to mars

(🧡🤍So take my hand babe)

(火星にさえ行くかもね)


💛Yeah it's our time

(そうさ、僕らの時間さ)

💛No left it feels right

(気分 良いから、守りには入らないで)

💛Two people find the time to combine

(二人が交差する時)

💗One of a kind play no rewind

(唯一無二な僕らは振り返らない)

💗Feeling of your lips on mine

(君の唇が僕のに触れた時)

💗💛Nothing out of our reach

(誰も追いつけない)

 

(💙Oh yeah(下💚))


❤️Baby you can just count on me then

(上💗中💜)

(そう僕を呼べば良い)


⛄️Kissin' my lips (💙Yeah)

(僕の唇にキスを)

⛄️Kissin' my heart

(僕の心にキスを)

⛄️Can't get enough

(足りることなんて無い)

⛄️There is no need to be afraid

(恐れる必要も無いんだ)

💛Everybody be saying slow down

(誰もが焦るなと言うけど)

💙Just take my hand and speed up

(僕の手を取り、急ごう)

🤍💚No need to look back

(振り返る必要なんてない)

⛄️Can you hear me

(聞こえる?)

💙Let me know your secret

(君の秘密を教えて)


⛄️Oh I know you ganna love it

(気に入るって知ってるよ)

⛄️Baby you know that I've got it

(そして、僕が手にしてるって知ってるでしょ?)

💛Tell me what you want

(何が欲しいか言ってみて)

⛄️Oh I know you ganna love it

(気に入るって知ってるよ)

⛄️Baby you know that I've got it

(そして、僕が手にしてるって知ってるでしょ?)

🤍Let me know your secret

(さあ、君の秘密を教えて)