今日のオリジナルイラスト🎨






『花』


藤井風さんの"花“を聞いて私なりの花

描いてみました♪





自分なりの花を咲かせ、やがては枯れ土となり、また違う花を咲かせに旅へ出る。



根や幹、枝、葉っぱ、花はお互いを比べあったりしない。みんなで一本の木。


花も色んなカラーがあるから楽しく美しい♪



そんなメッセージを歌詞から受け取りました🌻






『花』 藤井風


枯れていく

今この瞬間も

咲いてる

全ては溶けてゆく

何ができるのだろうか

誰を生きようかな

みんな儚い 

みんな尊い


しわしわに萎れた花束小わきに抱えて

永遠に変わらぬ輝き探してた

僕らを信じてみた

僕らを感じてた

咲かせにいくよ 内なる花を



さりげなく思いを込めてみる

やむを得ず祈りを込めてゆく

いつまで迷うんだろうか

いつかは分かるかな

誰もが一人

全ては一つ

色々な姿や形に惑わされるけど

いつの日か全てがかわいく思えるさ

私は何になろうか

どんな色がいいかな

探しにいくよ 内なる花を

My flowers here…




I drew this picture after listening to Fujii Kaze”flower “songs...






『flower』


It’s dying even at this moment 

It’s blooming 

Everything comes together 

What can I do 

Who shall I live 

We are all ephemeral 

We are all sacred 

Holding a bouquet of wilted flowers under my arm

I was searching for the beauty that would never fade

I trusted you and me 

I was feeling you and me 

I’m going to bloom the flower inside of me 





Secretly I’m trying to put my heart 

Unavoidably I’m living with a player 

For how long will I be lost 

I’ll find out someday, I’m sure

We are alone 

All is one 

Confused by the various shapes and forms 

But one day everything will feel so cute 

What will I be 

What color would I like to be

I’m going to find 

The flower inside of me


My flower’s here…