こんばんは、りんどう湖シェルターです🌙


本日は、アルト・喜助・シータのお散歩の様子をお届けします🐶


まずはアルトから!

この日は、とても天気が良く、お客様も沢山いらっしゃいました!そんな園内をお散歩中のアルト、どうやらペダルボートに乗っている方が気になるようでじっと見ていました💭👀✨


体はカメラに向いてるのに中々顔を向けてくれない💦


Good evening, this is Rindo Lake Shelter 🌙.


 Today, we would like to show you how Alto, Kisuke, and Sita went for a walk 🐶.


 Let's start with Alto!

 It was a beautiful day and there were many visitors! Alto, who was taking a walk in the park, seemed to be more interested in the pedal boat ride and was staring at it 💭👀✨.


 His body was facing the camera, but he never turned his head 💦.

アルトにかまって貰えなかった投稿主、下からアルトを撮ってみました📸


The poster who couldn't be bothered with Alto, I took a picture of Alto from below 📸.





お口のぷにぷにお肉が近づいてきました😅

お次は喜助

太陽さんさんで疲れてしまったようです☀️

ちょっと休憩


The mouthful of meat is getting close😅.

 Next is Kisuke!

 He seems to be tired from all the sun. ☀️

 Take a break!

暑いので水分補給もしっかりと!


It's hot, so stay hydrated!



喜助、横顔がとてもイケワンです💕


別の日、ヒヤッとするタオルを巻いて、お散歩しました✌️


耳が片方たってしまった喜助、とてもかわいいですよね😍


Kisuke, your profile is very ikewan 💕


 Another day, I wrapped a chilly towel around him and took a walk: ✌️


 Kisuke is so cute with one of his ears down 😍





この日も暑かったからか、舌を出してニコニコ笑顔🥵☺️


暑いから早めに散歩を切り上げようと、いつもより折り返し地点を早くしたら...


Maybe it was because it was so hot that day, but he was smiling with his tongue sticking out🥵☺️


 I decided to end my walk earlier than usual because it was so hot...


帰りたくなかったのか、ゴロゴロし始めてしまいました😅

体は大きいけれど、ふとした行動がまだまだ子犬な喜助でした🐶


最後はシータ!

最近やっと投稿主に慣れてきてくれた(?)シータ🐕 ͗ ͗


この日は園内へお散歩に行きました🚶‍♀️


He didn't want to go home, he started to romp around😅.

 Kisuke was big, but he still acted like a puppy.


 The last one is Sita!

 She finally got used to the owner recently. 


 We went for a walk in the park that day: 🚶‍♀️

初めて見るアヒルに少しビビりさんが出てしまっているシータ


ゆっくりですが、園内一緒にお散歩行けました🐶✨️


Sita is a little scared of the ducks she is seeing for the first time.


 We were able to take a walk together in the park, albeit slowly 🐶✨️



しかしまだ、距離があるようで、しっぽは下がり気味💦


However, there still seems to be some distance between them, and their tails are drooping💦.


しかし、名前を呼ぶとこちらを見てくれました😳‼️


But when I called his name, he looked at me 😳‼️


投稿主、感動です😭✨


これからお散歩や自由時間に沢山コミュニケーションとって、仲良くなろうね💕︎

I'm so impressed, contributor 😭✨.


 Let's communicate a lot during our walks and free time from now on and get to know each other better: 💕︎