こんにちは❗

Hello❗


この度2024年2月よりSOS活動に仲間入りした【ムッチー】が卒業となりました😁👏

We are happy to announce that [Muchie], who joined our SOS activities in February 2024, has graduated 😁👏.


SOS活動に仲間入りし当初はまだ推定1ヶ月で体も小さくヨチヨチ歩きの大人しい印象でした🐶💕

When he first joined SOS activities, he was only estimated to be one month old, small, and had the impression of a quiet, waddling walker 🐶💕.


その反面、ご飯を貰うと普段の雰囲気とは別人に🤣笑
On the other hand, when he gets food, he is a different person from his usual mood 🤣 lol





ドッグランでは他の子犬や自分よりも体の大きい子とも元気いっぱいに遊んでおりました❗

He was playing energetically with other puppies and children bigger than him in the dog run ❗



トライアル期間も初めての環境にも動じず、悪戯っ子だったとのこと😅💦
それでも、すぐにトイレを覚えたりと日々成長が見られ、スタッフも嬉しく思っておりました👏👏
He was a naughty boy during the trial period 😅💦, as he was unfazed by his first environment.
Nevertheless, the staff was happy to see her daily growth, as she quickly learned to use the toilet 👏👏👏.



これからは【サン】ちゃんとして新たな犬生を送ります。
サンちゃん❗素敵なご家族様と元気いっぱいに暮らしてね🤗✨️
卒業おめでとう🎉✨😆✨🎊
From now on, she will lead a new life as [Sun].
Sun❗Live full of energy with your wonderful family 🤗✨️
Congratulations on your graduation🎉✨😆✨🎊