こんばんは、りんどう湖シェルターです^^

今回は先日行なった、こどもの日第2弾をお届けします🎏


Good evening, this is Rindo Lake Shelter.

 This time, we would like to share with you the second Children's Day event that we held the other day.


ロイ

きゅるきゅるおめめとニコニコ笑顔がとてもかわいいですね🥰

あっという間に鯉のぼり完食しました😋


Roy

 Your squeaky eyes and smiling face are so cute 🥰.

 I finished the carp streamers in no time 😋.


ちゃしろん

しっかりお手をしてから食べてくれました!

食べる前に上目遣いで首をかしげる姿...かわいすぎます🤦‍♀️💕


Chashiron.

 He ate after making a firm hand gesture!

 The way he looks up and tilts his head before eating... Too cute 🤦‍♀️💕


喜助

よだれダラダラで待ってました🤤

指示する前にお手までしてしまうほど楽しみにしてくれたのかな❓


Kisuke

 I was waiting for you with drooling🤤.

 I wonder if he looked forward to it so much that he even made a move before I gave him instructions




りんどう湖シェルターこどもの日は、スペシャルプレートでお祝いをしました🎂

7頭それぞれ個性溢れる食べ方で、いつものフードより喜んでもらえたようで良かったです😊


We celebrated Children's Day at Lake Rindo Shelter with a special plate 🎂.


 Each of the 7 dogs had their own unique way of eating, and we are glad that they seemed to enjoy it more than their usual food 😊.