こんにちは❗

Hello❗


この度2023年11月よりSOS活動に仲間入りした【ジョイ】君が卒業となりました😁✨️

We are happy to announce that [Joy], who joined our SOS activities in November 2023, has graduated 😁✨️


兄妹アルトちゃんと一緒にSOS活動に仲間入りし、初日からお腹を出して甘えてくるほど、とても人懐っこい性格だったジョイ君🐶

Joy joined SOS activities with her brother and sister, Alto, and was so friendly that she pampered them with her belly from the very first day



やんちゃなアルトちゃんとは違い、落ち着きもありつつ甘えん坊な所がありました😊
Unlike the mischievous Alto, she was calm and sweet at the same time 😊.



自分よりも小さいワンコたちとも遊んでくれる良いお兄さん的存在でした🫡✨️
He was like a good big brother who played with dogs smaller than himself 🫡✨️


トライアル期間中も最初は寂しがる様子も見られましたが、徐々に新しい生活に慣れてくれてくれました!
During the trial period, we could see that they were lonely at first, but they gradually got used to their new life!

ジョイ君❗素敵なご家族様と元気いっぱいに暮らしてね❗❗
卒業おめでとう🎉✨😆✨🎊
Joey❗ Live a healthy and full life with your wonderful family❗❗❗
Congratulations on your graduation 🎉✨😆✨🎊