こんばんは!

good evening!

この度2023年5月よりSOS活動に仲間入りした【シフォン】が卒業となりました❗

[Chiffon], who joined SOS activities in May 2023, has now graduated❗


最初は人見知りな性格で、物音に敏感で常に人の動きを気にしてしまうよう臆病な所がありました😓

At first, he was shy, sensitive to noise, and timid, always watching out for other people's movements 😓.



それでも、少しずつドッグランに出たりお散歩に行くことで良い表情を見せてくれるようになりました😁✨️

Yet, little by little, they started to show good expressions by going out to the dog run or for a walk 😁✨️



また、元々近づくだけで怒ってしまうくらいに他のワンコが苦手でしたが、少しずつ遊べるお友達が出来るくらいに成長を見せてくれました🐶✨️
Also, he used to be so bad with other dogs that he would get angry just by approaching them, but he has grown so much that he has friends he can play with little by little 🐶✨️


トライアル期間もなれない環境に戸惑いながらも落ち着いて生活できており、無事に卒業となりました🎉
シフォン❗これからも素敵なご家族様と幸せに暮らしてね😊✨️
卒業おめでとう🎉✨😆✨🎊
She was confused by the unfamiliar environment during the trial period, but she was able to live calmly and successfully 🎉.
Chiffon❗Live happily with your wonderful family from now on😊✨️
Congratulations on your graduation 🎉✨😆✨🎊