この投稿をInstagramで見る

My daughter just graduated from preschool. It was a magical three years. I can't imagine how much you have grown up. I remember that She was crying everyday the first two month.Because she couldn’t speak English.But now she speaks English and Japanese beautifully.she made a lot of friends and loves this school.She was very shy when she had lived in Japan.But now She is outgoing,proactive and always happy.I'm so so proud of you. And l really appreciate the teachers. They are always super nice to us. We are very lucky that we could chose AMAZING preschool. I’m so excited your new journey.You are ready for Kindergarten! You will definitely love it! Congratulations to my daughter! 今日娘がプリスクールを卒業しました!夢のような3年間でした。この場所でどれほど成長させてもらえたか‥ 通い始めて最初の2カ月は、英語が話せなかった娘は毎日泣いていました。最低限困らぬよう、「トイレに行きたい」「水をください」だけはなんとか覚えさせていた頃が懐かしい😭そんな日が嘘のように、娘はここで沢山のお友達が出来て、土日でも学校に行きたいと言うほど大好きな場所になりました。日本にいた時は内向的で、いつも私の後ろに隠れていた娘が、今ではとても社交的で、何に対しても意欲的で、そして、周りのみんなからいつもHappyだねって言ってもらえる子になりました。そんな娘を誇りに思うと同時に、ずっと親切に優しく娘の世話をしてくれた先生方には感謝の気持ちでいっぱいです。このプリスクールに出会えたことはアメリカ生活の中で、最大のラッキーだと思います!9月から娘は小学校に行きます。娘の新たな世界での成長も楽しみにしています。次の学校も大好きになるはず!卒業おめでとう🥰 #英語合ってないところは許してね♡ #娘に英語のレベルを越されるのも時間の問題 #発音は絶対敵わない #バイリンガル教育 #お受験も無事に終わりました #graduation

Saho Maeda 前田早穂(フリーアナウンサー)さん(@saho0719)がシェアした投稿 -