oh... | 恋をして恋を失うことは、恋をしないことに勝る。
怪我して 萎えてまする

でも

そんなときは

これ聞くな 最近いいなーって思ってる曲↓

なんか 元気になるってか 嫌なことが吹っ飛ぶ

―歌詞―

I hear you whispering surrounded in silence
Blue vibration
I hear the waves singing in the distance
Pure isolation
I smile into the distance faraway from you
We're in resolution
I'm Dreaming, touching, breathing side by side, yeh
Dive into the sky

Let's get away, fly away 
I found the path to paradise
Shining spiral of gold
Take my hand, find our way out

Heavenly stars above
Just believe what's in your heart
No border between us
I can always feel you inside

Where ever we are


I see you, feel you, I'm your creation
Ever lasting affection
Life's an endless spiral going round
Yes, we are in love

Let's get away, fly away 
I found the path to paradise
Shining spiral of gold
Take my hand, find our way out

Heavenly stars above
Just believe what's in your heart
No boarder between us
I can always feel you inside

Where ever we are


Let's get away, fly away
I'm feeling raindrops on my face
Sun shines through the clouds yeh
Rainbow all around us

I spread my wings, fly away
The wind sweeps me off my feet
Blowing me away yeh
Trees whispering to me

I'm feeling free now

Let's get away, fly away
I found the path to paradise
Shining spiral of gold
Take my hand, find our way out

Heavenly stars above
Just believe what's in your heart
No boarder between us
Nothing can divide us

Where ever we are

―日本語的訳―
1
私は、あなたが静かに囲まれてささやくのを聞きます。
青い振動
私は、波が遠方に歌うのを聞きます。
純粋な隔離
私はあなたたち、私たちから遠い距離へ微笑みます、並んで呼吸して、私が触れて夢見ている解決にある、yeh
空の中への潜水
逃げましょう。飛び去ってください、私は、楽園へのパスを見つけました。
金の光る螺旋
私の手をとり、私たちの出口を見つけます。
上記の天の星は、あなたの心にあるものをちょうど信じます。
私たちの間の境界はない、私は常にあなたを内側に感じることができます。
常に、私たちがそうである場合
2
私はあなたに会いあなたを感じます。私はあなたの生成です。
常に続く愛情
生命ははいの周りを回る無限の螺旋です。私たちは恋しています。
逃げましょう。飛び去ってください、私は、楽園へのパスを見つけました。
金の光る螺旋
私の手をとり、私たちの出口を見つけます。
上記の天の星は、あなたの心にあるものをちょうど信じます。
私たちの間の寄宿人はない、私は常にあなたを内側に感じることができます。
常に、私たちがそうである場合
3
逃げましょう。飛び去ってください、私は、サンが雲yeh虹によって一面に光らせる顔の上の雨滴を感じています、私たち
私は能力を十分に発揮し、風を遠方に空輸します、私の足から私を押し流す。
私の圧倒、yeh
木は私にささやいています。
私は今暇に感じています。
逃げましょう。飛び去ってください、私は、楽園へのパスを見つけました。
金の光る螺旋
私の手をとり、私たちの出口を見つけます。
上記の天の星は、あなたの心にあるものをちょうど信じます。
私たちの間の寄宿人はない、何も私たちを分割することができません。
常に、私たちがそうである場合

↑翻訳しただけなんだけど・・・

まぁなんかスッキリできまする!

一回聞いてみそ(ノ∀ ̄〃)

んじゃ



最近 優子の画像載せてないな とか言うコメントが 今日あってからの・・・

$恋をして恋を失うことは、恋をしないことに勝る。

ノシw