Kreide Linden san

 

 

 

 

 

Hi! I'm Kreide, and I'm on the Concierge Support Team!

I am not available to assist with support matters via in world IM. I'm also not able to help with Abuse Reports (ARs) or abuse related issues, which include if something breaks our policies. It is the mission of our Governance team to resolve issues of abuse within Second Life. It is very important to each of our Governance team members to be able to help our Residents.

Telling us about the behavior in any other way is not the proper path forward. We need YOU to submit ARs to help our Goverance team investigate Abuse. Please report it via clicking on Help > Report Abuse.

Check out the Second Life Status Blog (found on  https://status.secondlifegrid.net/)  first before submitting a support ticket. 

Please visit   https://support.secondlife.com for assistance with support/billing concerns. 

You can create a ticket as well on this page: https://lindenlab.freshdesk.com/support/home

I have several linden bears, so if you are a collector or would just like a four-footed wolf-deer bear pup, don't hesitate to reach out to me for one of them, or all of them! :D

 

こんにちは!コンシェルジュサポートチームのクレイデです!

ワールド IM ではサポート問題については対応できません。また、不正行為の報告 (AR) や、ポリシーに違反した場合などの不正行為関連の問題についてもサポートすることはできません。 Second Life 内での不正行為の問題を解決するのがガバナンス チームの使命です。ガバナンス チームの各メンバーにとって、居住者を支援できることは非常に重要です。

他の方法でこの行為について私たちに伝えることは、適切な方法ではありません。当社のガバナンス チームによる不正行為の調査を支援するには、AR を提出していただく必要があります。 [ヘルプ] > [不正行為の報告] をクリックして報告してください。

サポート チケットを送信する前に、まず Second Life ステータス ブログ (https://status.secondlifegrid.net/ にあります) を確認してください。

サポート/請求に関するサポートについては、https://support.secondlife.com にアクセスしてください。

このページでもチケットを作成できます: https://lindenlab.freshdesk.com/support/home

私はシナノキのクマを数匹飼っているので、コレクターの方や、4本足のオオカミとシカのクマの子が欲しいという方は、遠慮せずに1匹でも、全部でも私に連絡してください。 :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.shionogi.com/us/en/