成長したアタシ ( Me Being Adult ) | nana94777のブログ

nana94777のブログ

ブログの説明を入力します。



これはお祈りの道具です。
This is the praying 's equipments. 

私にとって、とても大事なものです。
For me ,it's an important thing .

今はRamadhanという月です。
Now is a Ramadhan Months .

そしてこの月にはいろいろなお祈りがあります。
And then there is various praying in this month .

昨日の夜は初めてのお祈りです。
Tonight is the first praying. 

Tarawih というお祈りです。
It's called Tarawih .

この命には初めてです、そのお祈りをしました。
In this life I have ,that praying is the first time I did it .

Tarawih じゃなくて、最初のTarawih ですけど。
It's not Tarawih I meant ,but the first Tarawih .

私みたいな人にとって、素晴らしいことをしました。
To a person like me ,that's a wonderful thing .

もう大人だよね、と思います。
I think I have being an adult .

だからこれからもずっとこの気持ちを大切にしています。
So from now on ,I will treasure this feeling .

もっともっといい大人になりたいです。
I want to be a good adult person more .