今日の一曲 Oasis - Whatever - Promo Vid | ナナPC*blog "今日の出来事"

ナナPC*blog "今日の出来事"

今の自分が感じること、感じたこと、記録、ちょっとずつ公開★



Oasis - Whatever - Promo Vid

ぶーぶー


Whatever

I'm free to be whatever I
Whatever I choose
And I'll sing the blues if I want
I'm free to say whatever I
Whatever I like
If it's wrong or right it's alright

Always seems to me
You only see what people want you to see
How long's it gonna be
Before we get on the bus
And cause no fuss?
Get a grip on yourself
It don't cost much

Free to be whatever you
Whatever you say
If it comes my way it's alright
You're free to be wherever you
Wherever you please
You can shoot the breeze if you want

It always seems to me
You only see what people want you to see
How long's it gonna be
Before we get on the bus
And cause no fuss?
Get a grip on yourself
It don't cost much

Free to be whatever I
Whatever I choose
And I'll sing the blues if I want

Here in my mind
You know you might find
Something that you
You thought you once knew
But now it's all gone
And you know it's no fun
Yeah I know it's no fun
Oh I know it's no fun

I'm free to be whatever I
Whatever I choose
And I'll sing the blues if I want
I'm free to be whatever I
Whatever I choose
And I'll sing the blues if I want

Whatever you do
Whatever you say
Yeah I know it's alright
Whatever you do
Whatever you say
Yeah I know it's alright



俺は何でも自由に
選んだものになれるんだ
気が向いたらブルースだって歌うんだ
俺は何でも自由に
好きなことが言えるんだ
それが正しくても、間違っていても構わない

俺には、いつもお前は
他人に言われたものしか見ていないように思える
どれだけたったら
俺たちはバスに乗って
騒ぎを起こさないようになるんだろう?
自分自身を取り戻すんだ
そんなに大変なことじゃないから

お前は何でも自由に
言ったものになれるんだ
それが俺のものになるんだったら、好都合だ
お前はどこでも自由に
気に入ったところへいけるんだ
なんなら、そこで無駄話をしたって構わない

俺には、いつもお前は
他人に言われたものしか見ていないように思える
どれだけたったら
俺たちはバスに乗って
騒ぎを起こさないようになるんだろう?
自分自身を取り戻すんだ
そんなに大変なことじゃないから

なんでも自由に
俺は選んだものになれるんだ
気が向いたらブルースだって歌うんだ

俺の心の中で、
見つかるかもしれない
何かが
お前の知っていたはずの何かが
だけど、それはもうなくなってしまった
それじゃ楽しくないってわかってるだろ
そう、それじゃ楽しくないんだ
そう、それじゃ楽しくないんだ

俺は何でも自由に
選んだものになれるんだ
気が向いたらブルースだって歌うんだ
俺は何でも自由に
選んだものになれるんだ
気が向いたらブルースだって歌うんだ

お前が何をしても
お前が何を言っても
そう、全然構わないんだ
お前が何をしても
お前が何を言っても
そう、全然構わないんだ霧