keshi 『SOMEBODY』歌詞 和訳 | 정FM

정FM

K-POPアイドルが聞いている
洋楽R&B/オルタナティブを中心に和訳します(o˘◡˘o)

またK-POP楽曲のEnglish Versionの翻訳もします

リクエストも絶賛受け付けてます!

keshi 『SOMEBODY』

 

⚠︎スラング解釈で訳をしているため、刺激の強い表現を含んでおります。

 

※意訳を含みます

 

Baby, why the hesitation?

ねぇ、どうしてそんなに躊躇っているの?

 

'Cause I know that you can feel it too

君も同じように感じてるのわかってるよ

 

You want more and I can taste it

君はもっと欲しいんだね、わかるよその感じ

 

Let me show you what I wanna do

それじゃあ僕の本気を見せてあげるよ

 

Tryna get trapped in your leg lock

僕の体を足で固めてみて

 

Go another round, make the bed rock

もう一回やろう、ベッドをきしませてね

 

Bite the neck, I'ma make it sweat

首を噛んで、僕は君のを簡単に濡らせるよ

 

Never give you no rest, never give you no rest

君に休んでる暇なんてないよ、そんな余裕ないでしょ

 

You needed somebody, baby, put it on me

君は誰かを必要としてたけど、僕でいいじゃん

 

I can be that body, said I can be that body

僕が君の求めてる体になれるよ、そう言ったでしょ

 

You needed somebody, baby, put it on me

君は誰かを必要としてたけど、ベイビー、僕にしなよ

 

I can be that body, said I can be that, no

僕が君の求めてるものになれるでしょ

 

 

Baby, it’s you, baby, it’s you

ベイビー、僕は君がいいんだ、君しかいないんだ

 

(Fuck around, put you down, get it loud, 'nother round)

(ヤって、君を押し倒して、もっと激しく、そして何度も)

 

Baby, it’s you

ベイビー、君がいいんだ

 

(You needed somebody, baby, put it on me)

(君は誰かを必要としてたけど、僕でいいじゃん)

 

Tell me where you want- tell- tell me where you want it

どこがいいのか言いなよ、どこが気持ちいいのか教えてよ

 

Baby, it’s you, baby, it’s you

(Fuck around, put you down, get it loud, 'nother round)

Baby, it’s you

(You needed somebody, baby, put it on me)

Tell me where you want- tell- tell me where you want it

 

 

Back it up, girl, now you speakin' my language

腰を動かして、ほら、やっと通じ合えたね

 

Show me your favorite spots, but you don’t gotta say it

君がイく場所はどこなのか教えてよ、でもまだ言いたくないみたいだね

 

(Pull me close, hold it tight, let me go, through the night)

(もっと近くに引き寄せて、強く抱いて、僕をイかせて、夜通しね)

 

Saddle up girl, why you keepin' me waitin'?

早く僕の上に乗りなよ、どうして待たせるの?

 

Hold on if you wanna get off

降りたいならちょっと待って

 

If you want love, we gon' make it

愛が欲しいなら、僕らでも作れるよ

 

 

You needed somebody, baby, put it on me

君は誰かを必要としてたけど、僕でいいじゃん

 

I can be that body, said I can be that body

僕が君の求めてる体になれるよ、そう言ったでしょ

 

You needed somebody, baby, put it on me

君は誰かを必要としてたけど、ベイビー、僕にしなよ

 

I can be that body, said I can be that, no

僕が君の求めてるものになれるでしょ

 

 

Baby, it’s you, baby, it’s you

ベイビー、僕は君がいいんだ、君しかいないんだ

 

(Fuck around, put you down, get it loud, 'nother round)

(ヤって、君を押し倒して、もっと激しく、そして何度も)

 

Baby, it’s you

ベイビー、君がいいんだ

 

(You needed somebody, baby, put it on me)

(君は誰かを必要としてたけど、僕でいいじゃん)

 

Tell me where you want- tell- tell me where you want it

どこがいいのか言いなよ、どこが気持ちいいのか教えてよ

 

Baby, it’s you, baby, it’s you

(Fuck around, put you down, get it loud, 'nother round)

Baby, it’s you

(You needed somebody, baby, put it on me)

Tell me where you want- tell- tell me where you want it

 

Pull me close

もっと近くに

 

Pull me close

近くに僕を引き寄せてよ

 

Hold it tight

強く抱いてよ

 

Pull me- Pull me close

Pull me close

Pull me close

Hold it tight

Pull me- Pull me close