UMI 『Love Affair』 歌詞 和訳 | 정FM

정FM

K-POPアイドルが聞いている
洋楽R&B/オルタナティブを中心に和訳します(o˘◡˘o)

またK-POP楽曲のEnglish Versionの翻訳もします

リクエストも絶賛受け付けてます!

UMI 『Love Affair』

from 「Love Language」

 

今日2月11日は、、、

 

そう!

BLACKPINK ROSÉちゃんの誕生日ですドキドキ

 

なので今日はROSÉちゃんプレイリストからです :)

 

UMIはすごくおすすめのR&Bアーティストです!!

UMI聴いてるなんてやっぱりセンス良すぎる。。。(偏見)

 

Hope you guys enjoy

and HAPPY BIRTHDAY Rosie! 

 

 

※意訳を含みます

 

You and I baby

あなたと私はね、ベイビー

 

Maybe we can ride away, baby

きっと離れられる

 

And I just wanna get inside, baby

私はただ知りたいだけなの

 

But I don't wanna wait forever

でも永遠に待つのは嫌なの

 

Scared that I can't treat you better than her

あの子より大事にできないって思うと怖いの

 

 

So when I'm gonna know what to feel inside, baby

だから本当はどう感じてるのか教えて

 

Maybe it's just all in my head so

きっとこれが私の考えてること全てだから

 

Don't overthink this is love

これが愛なんて考えすぎないで

 

Maybe it's just a crush

ただあなたが好きなだけなの

 

Baby, is this your love affair, your love affair

ねぇ、これがあなたの恋愛なの?

 

I hope what I feel is enough

私が感じてることで十分でしょ?

 

Maybe this is just lies

気の迷いかもしれないけど

 

Baby, is this your love affair, your love affair, yeah

ねぇ、これがあなたの恋愛なの?

 

 

I wanna know

私は知りたいの

 

I wanna know how to feel, how to feel, what's right

ただ知りたいの、あなたがどう感じてるのか、何が正しいのか

 

I never know

でも私は知ることはないでしょう

 

'Cause when it gets real, I just run away

だって現実的になった時、私は逃げちゃうから

 

And hide from you

そしてあなたから隠れるの

 

From you, from you

そうあなたから

 

 

So when I'm gonna know what to feel inside, baby

だから本当はどう感じてるのか教えて

 

Maybe it's just all in my head so

きっとこれが私の考えてること全てだから

 

Don't overthink this is love

これが愛なんて考えすぎないで

 

Maybe it's just a crush

ただあなたが好きなだけなの

 

Baby, is this your love affair, your love affair

ねぇ、これがあなたの恋愛なの?

 

I hope what I feel is enough

私が感じてることで十分でしょ?

 

Maybe this is just lies

気の迷いかもしれないけど

 

Baby, is this your love affair, your love affair, yeah

ねぇ、これがあなたの恋愛なの?

 

 

And I just wanna good time

ただ幸せになりたいだけなの

 

But am I wrong for that? No

何か間違ってる?いや

 

Am I wrong for that? No, no, yeah

私が何か間違ってる?いいえ違う

 

And is it not the right time

タイミングが悪かったのかな

 

But what's the wrong in that, oh

でも何が違ったんだろう

 

Am I wrong for that, no, no, so

私が間違ってるのかな?いやきっと違う

 

 

Don't overthink this is love

これが愛なんて考えすぎないで

 

Maybe it's just a crush

ただあなたが好きなだけなの

 

Baby, is this your love affair, your love affair

ねぇ、これがあなたの恋に対する誠意なの?

 

I hope what I feel is enough

私が感じてることで十分でしょ?

 

Maybe this is just lies

気の迷いかもしれないけど

 

Baby, is this your love affair, your love affair, yeah

ねぇ、これがあなたの恋に対する誠意なの?