아다마스 アダマス 失われたダイヤ OST

 

By Your Side ♪하현상

君のそばに ♪ ハ・ヒョンサン

 


You know I’ll stay

君は僕がここにいるって知ってるじゃん


You know I care

僕が気にするのは知ってるでしょ


I’ll lead the way 

僕が先頭に立って 


When you’re running away 

逃げる時は 


“Will you be there”

『そこにいてくれる?』


To that I say

それにしても


“I’ll show you where”

『どこに案内する?』


Between the night and day

夜と昼の間


When the world is quiet

世の中が静かな時


Just know that you can call me home 

僕を家に呼んでもいいということを知っておいて


You know

知ってて


The moment

その瞬間


I saw you from the start

僕は最初から君を見たんだ


I knew that

僕はそれを知っていた


I’ll save you from the dark

暗闇からあなたを救う


Cause you’ve been running through my heart

君が僕の心を駆け巡ってくれたから


I need you so close  

僕は君がとても近くにいてほしい 


No matter where you are

どこにいても


I’m there 

僕はそこにいる 


By your side

君のそばに


Show me your tears

君の涙を見せて


And few more smiles

あと笑顔が少ない


Till end of time

時間が終わるまで


Sometimes we try to run but

走ろうとする時もあるけど


We cannot hide

隠れない


Forever it’s just you and I

永遠に君と僕だけだよ


The moment

その瞬間


I saw you from the start

僕は最初から君を見たんだ


I knew that

僕はそれを知っていた


I’ll save you from the dark

暗闇からあなたを救う


Cause you’ve been running through my heart

君が僕の心を駆け巡ってくれたから


I need you so close 

僕は君がとても近くにいてほしい 


No matter where you are

どこにいても


I’m there 

僕はそこにいる 


By your side

君のそばに


Ah-ah ah ah  

Ah-ah


Ah-ah ah


Ah-ah ah ah  

Ah-ah


Ah-ah ah


The moment

その瞬間


I saw you from the start

僕は最初から君を見たんだ


I knew that

僕はそれを知っていた


I’ll save you from the dark

暗闇からあなたを救う


Cause you’ve been running through my heart

君が僕の心を駆け巡ってくれたから


I need you so close 

僕は君がとても近くにいてほしい 


No matter where you are

どこにいても


I’m there 

君はそこにいる 


By your side

君のそばに


By your side

君のそばに