힐러 (ヒーラー 〜最高の恋人〜) OST


Eternal Love ♪ Michael Learns To Rock

永遠の愛 ♪ Michael Learns To Rock



It’s a beautiful feeling

美しい気分だ


what we got deep inside

僕たちが心の奥底で手に入れたもの


we got a flame that will last forever together you and I

僕たちは一緒に永遠に続く炎を手に入れた


Such a rush of emotions

こんなに感情がこみ上げてくる


There’s no way we can push it away 

僕たちがそれを押しのけるわけにはいかない


Cuz they’ll never tear our love apart 

だからそれらは決して僕たちの愛を引き裂かないだろう


our bond will never break

僕たちの絆は決して壊れないだろう


Do you believe in the power of everlasting love

永遠の愛の力を信じますか


We can make it if we stay together

一緒にいれば間に合うよ


Our love is just enough

僕たちの愛で十分だ


Promise me this forever

この永遠を僕に約束してくれ


We’ll always stay this way

僕たちはいつもこのままでいる


We can start at the end of time

僕たちは時間の終わりに始めることができる


and do it all again

そしてもう一度やり直そう


Oh my love

僕の愛


I’m all yours

僕は君のもので


and there will never be another one ‘cause I’m eternally yours

僕は永遠に君のものだから二度とないだろう


My heart’s a flame 

僕の心は炎だ

 

and it’s burning in your name

そして君の名前で燃えている


even through the sands of time my love will always grow

時の砂をも越えて 僕の愛はいつも大きくなるだろう


and I won’t let go

離さないから


No matter if you’re near of far

近くにいても

 

our bond will never break

僕たちの絆は決して壊れないだろう


Promise me this forever

これを永遠に約束してくれ


we’ll always stay this way

僕たちはいつもこのままでいる


we can start at the end of time

僕たちは、時間の終わりに始めることができる


and do it all again

もう一度全部やって


Oh my love

僕の愛


I’m all yours 

僕は君のものだ


and there will never be another one ‘cause I’m eternally yours

僕は永遠に君のものだから二度とないだろう


My heart’s a flame 

僕の心は炎だ 


and it’s burning in your name

君の名前で燃えている


even through the sands of time my love will always grow

時の砂をも越えて 僕の愛はいつも大きくなるだろう


and I won’t let go

離さないから


It’s a beautiful feeling

美しい気分だ


and there will never be another one ‘cause I’m eternally yours

僕は永遠に君のものだから二度とないだろう


My heart’s a flame 

僕の心は炎だ 


and it’s burning in your name

君の名前で燃えている


even through the sands of time my love will always grow

時の砂をも越えて 僕の愛はいつも大きくなるだろう


My eternal love

僕の永遠の愛